Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Bejbi78 skrev 2007-02-03 19:18:25 följande:
    Wohoo, vilken ego-boost Äntligen fattade jag mod och knatade iväg till en butik här i byn för att fråga om hon händelsevis kunde vara intresserad av att ha handgjorda kort i sitt sortiment- och det var hon Jag hade med mig två stycken proppfulla lunch pails med "visnings-ex", och vartefter som hon bläddrade så frågade hon med lite halvt skräckfylld röst vad jag tog för dom *s* Hon förstod ju att de inte var "gratis" med tanke på allt arbete som läggs ner på dem.Men- vi gjorde en deal som känns bra för oss båda, så nu ska jag dit på onsdag förmiddag med ett lass, så nu blir det ett par dagar/kvällar av frenetiskt kortmakande för min del.Liiite prestationsångest känner man allt, men framför allt ska det bli KUL!
    GRATTIS!!!!!!!!!
    Vad för sorts affär är det?
  • Örnen76
    Fnyz skrev 2007-02-04 08:19:00 följande:
    men vad är det häääääääääääääär bara 1 sida att läsa igenom!! måste vara för att det var lördag elle nå
    Ja, eller att det var melodifestival. Tänk om man skulle göra ett scrapalbum om schlagerns historia
  • Örnen76
    Emmixen skrev 2007-02-04 11:28:27 följande:
    Nu är jag tillbaka igen!! Har läst ikapp också *puh*Nån som vet var den närmaste scrapbookbutiken ligger härifrån (Bromölla)? www.emmixen.se
    Bromölla i Skåneland? Scrapaddicted ligger ju i Löberöd, så det kan väl inte vara så långt dit eller?
  • Örnen76
    Emmixen skrev 2007-02-04 12:55:40 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-04 12:45:54 följande: Emmixen skrev 2007-02-04 11:28:27 följande: Nu är jag tillbaka igen!! Har läst ikapp också *puh*Nån som vet var den närmaste scrapbookbutiken ligger härifrån (Bromölla)? www.emmixen.seBromölla i Skåneland? Scrapaddicted ligger ju i Löberöd, så det kan väl inte vara så långt dit eller? Njo, lite långt är det ju.. Beror på vad man menar med långt! Bromölla ligger på gränsen till blekinge.. www.emmixen.se
    Jaha Då är det en "liten" bit. Jag tänkte på det som ligger vid Hörby
  • Örnen76

Mitt bidrag till veckans kortskissutmaning på scrappiz
  • Örnen76
    Tessegosing skrev 2007-02-05 23:21:13 följande:
    Okej en annan fråga när jag ändå är på G.... känner att jag har lie ont om stämplar... funderar på att köpa ett Magnolias stampclub... är det blandade stämplar??? Både med människor och annat eller?? Om ni nu fattar :)

Så här ser stämplarna från det förra klubbpaketet ut:

• Örnen76
    SandraK skrev 2007-02-06 09:52:35 följande:
    Tessegosing: jag fattade inte riktigt hur det funkade med EZ-foam och klossar i början heller, så jag monterade stämpeln direkt på typ en slipkloss, med dubbelhäftande tejp. Tyckte det var jättesvårt att få det bra, så jag skaffade rätt snabbt EZ-foam. Men så var jag lite snål och köpte en lite större kloss på CO, och visste inte hur jag skulle dela den. Klart bättre resultat, men fortfarande inte helt bra. Men så fick jag ett gäng klossar i olika storlek, och nu funkar det så mycket bättre! Så ska du använda omonterade stämplar mycket kan jag varmt rekommendera EZ-foam och akrylkloss i rätt storlek!
    Instämmer
  • Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-02-06 10:30:06 följande:
    mysiga stämplar. är det dyrt paket?
    Nope, det kostar 200kr
  • Örnen76
    kikkan skrev 2007-02-06 23:04:53 följande:
    Jag hade ju en fråga åxå ju....Nån här som har gjort nån typ av dörrskyllt?? Jag håller på med en som Tindra ska få in till sitt rum. Typ "Tindras rum" eller nåt. Men det skulle vara kul att se lite förslag. Jag står liksom still med tavlan.
    Tips även finns i scrappiz galleri under "Scrappat och altered" - "scrapat skyltar"
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket