Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Någon av er som har scrapshoppat på tradera?

• Örnen76
    kela81 skrev 2007-02-02 11:16:11 följande:
    jag har shoppat papper på tradera....jag fick typ 100 mönstarde papper för 260:- supernöjd!
    vilket kap
  • Örnen76
    roha skrev 2007-02-02 12:02:24 följande:
    HJÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!Har fått min nya Squeeze idag. MEN...hur i hela fridens namn gör jag för att inte mina die-cuts ska fastna i själva plattan???Där e nåt gummiliknande grejs med...så står det att jag ska "squeeza" den först... Men vilken sida ska va upp??Vill bara dubbelkolla..........den sidan som e lite klistrig...den ska va neråt va?? Ska gummit sitta kvar på plattan sen? I själv motivet liksom???? Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
    Japp du klistrar fast "protection foam" på metallplattan, så foamet sitter kvar där. Annars fastnar pappret du ska QK-a i diesen.
  • Örnen76

roha - jag anväde faktiskt mig QK i ett år innan jag fattade att man skulle använda gummit Så det blev ett j-a pillande för att få ut motivet/bokstaven ur plattan!!!

• Örnen76

God morgon! I dag ska jag till stan (GBG) på pysselshopping

Undrar om ni kan rekommendera en (eller flera) sidor på nätet där man beställer fotoframkallning via deras hemsida och får bilderna hemskickat.

• Örnen76

Har varit på en fyratimmars egoshopping i dag. Bla på Format (där jag tydligen träffade MAMMSY ) och på scrapbook etc, där jag "råkade" glömma lite saker efter kursen i onsdags.
    Och sedan i mars drar ju alla mässor i gång!!!! Två i GBG och en i HBG. Det blir ju billigt och bra...

• Örnen76
    2xA skrev 2007-02-03 17:19:11 följande:
    Nu har jag fixat om den här LO´n. Bytte ut fotot mot ett annat. Vecka 34+0 - BF 17 mars 2007
    Snygg!

Är det förresten ngn som vet om man kan embossa på mullbärspapper!?
  • Örnen76

YIPPIE!!!!!!!!

Jag fick inlägg 2000

• Örnen76

Jag skulle GÄRNA vilja jobba i en scrapbutik, men typ 40% och sedan 60% på mitt andra jobb (som språklärare)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket