Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83 - sätter bara datum på vissa LO's.

I dag kom äntligen Scrapbooking mm till ICA här i byn Spännande läsning! Ska också bli prenumerant nu. Hämtade även ut ett paket från www.easer.se med omonterade stämplar, papper, palett till distresser, 3D-lack, gluedots och band med ko- och nyckelpigemönster

Hade börjat på en LO innan jag gick i väg, så nu vet jag inte om jag ska läsa, montera stämplar eller göra klart LO'n Jisses vilka problem man har...

• Örnen76

Det blev att göra klart LO.n, en lift av Marie_71 på scrappiz:
    Ett barns ögon.JPG

• Örnen76
    1.har det nångång hänt någe kaosartat när du scrappat? (typ, vält en färgburk, råkat klippa/riva sönder pappret du skulle ha osv)
    När jag skar mig på en QK-die så det kom blod på en LO...
    2.har du slängt en LO? eller gjort om/förändrat efter en tid?
    Jag har gjort om förlossningsLO och kommer nog göra om fler med korten från BB-tiden.
    3.vad var de roligaste du scrappat om?
    FörlossningsLOn
    4.vad klarar du dej inte utan?
    QK+dies, limpenna, pappersskärare, foamstamps, papper, brads, ja en massa saker
    5.gör du fler åt gången?
    Bara när jag gör dubbel-LO:s
  • Örnen76

Astra 1 - jättefin!! Är blommorna utklippta? Hur har du gjort rubriken?

• Örnen76
    Anna701 skrev 2007-01-31 10:11:17 följande:
    Hej! Har kikat runt i era bildgallerier. Är väldigt imponerad av alla fina Scrapbooking alster. Jag ska gå en nybörjarkurs i Scrapbooking och ser verkligen fram emot det (det kliar lite i fingrarna). Sitter just nu och väljer ut 10 bilder från 2 tillfällen att ta med mig till kursen.  Tror ni att det måste vara "riktiga" foton eller fungerar det om jag skriver ut dem på vanligt lite blankare papper?
    Jag ska också på nybörjarkurs ( idag ). Jag kommer att jag med mig riktiga foton.
  • Örnen76

Har nu varit på nybörjarkurs inne i stan (GBG). Den höll bara på i två timmar, så jag blev inte riktigt klar. Påbörjade en dubbel-LO, som jag förhoppningsvis gör klart i morgon. Vill ha QK-bokstäver på samt QK-dekorationer på. Kursen var väldigt bra och hon som höll den kom med förslag ibland, men var noga med att man ska sätta sin egen prägel på LOn. Den 28/2 ska jag dit igen på fortsättningskurs. Längtar redan

Vad är det för tävling med 7 LOs ni skriver om här inne?

• Örnen76

Jo79 - bild finns i mitt "pysselgalleri"

• Örnen76
    älvanpurjo skrev 2007-02-01 15:38:14 följande:
    var på panduro idag.. de sa att de skulle ham assa nytt den 1 feb... men nä dom hade inte orkat packa upp än...grrrrrrrrrrrrrr vill ju..jag osm har 50kr rabbat där :)
    vad snopet!!
  • Örnen76

En dubbel-LO, som jag gjorde under gårdagens kurs, finns i mitt scrapgalleri för de(n) som vill kika.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket