Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-03-08 23:45:54 följande:
    *fniss* kolla häääääääär!! twopeasinabucket.kaboose.com/layouts/layout_i...Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    *fniss* så sött!!1

Meeen varför går klockan så grr fort för!? Jag brukar låtsas att hon är en tid....som nu låtsades jag att hon var tjugo i tolv.."jamen det är lugnt, det orkar jag imorrn!" Och så ser jag att hon helt plötsligt är tio över tolv!! Utan att fråga mig ens!?Det vi påFlört
  • claudia79

2xA: De var jättefina båda två Jag gillade särskilt hur du prickat runt både kort och blomma på den röda LO:n..!

• claudia79

BV: mmm intressant utmaning....får se om tiden finns

Har gjort ett litet kort idag, till ett par vi ska till ikväll. Men jag kan säga att jag längtar SÅ mycket tills jag får mina beställda distresser!

inflyttningskort.JPG Nu fick jag måla med Akryl och pennor istället..

• claudia79

GRaTTIS Annika!!! Förstår att de ville visa dina LO:s!!!

• claudia79

Pylle:Kanonfina LO:s & kort!! Eventuellt liftas idén med cirkeln på ena LO:n

Har ni lust att snabbscrappa, men inget "mål" så har ni till klockan 23.59 ikväll att lifta min LO på PappoScrap..

• claudia79
    pylle skrev 2007-03-11 14:29:40 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-11 13:59:26 följande: Pylle:Kanonfina LO:s & kort!! Eventuellt liftas idén med cirkeln på ena LO:nHar ni lust att snabbscrappa, men inget "mål" så har ni till klockan 23.59 ikväll att lifta min LO på PappoScrap.. Är det 10 månader du menar? det är gjord efter en skiss som jag hitta på www.utmaningsverkstan.sewww.pylle.blogg.se
    Ja precis!! Jaha det verkar finnas många fina skisser där, om man kikar på Scrappiz CC:s utmaningsverksta dessutom
  • claudia79
    DianaJ skrev 2007-03-11 20:09:10 följande:
    *claudia* ska absolut lifta din LO ikväll! Här har det snabbscrappats hela helgen. Fick en enorm insipration med vårvädret som kom i fredags så jag har fått tjugotalet nya LO's gjorda under helgen! :)Jag riktigt längtar efter att få hem alla fina papper och dekorationer från tillverkarna nu till alla fina kort som kommer tas under kommande veckor...American crafts nya dekorationer (typehousee,playhouse och greenhouse)är ju helt oemotståndliga! Vill ha alla i filt och foam! Någon mer som gillar? ;)www.americancrafts.com/pdf_downloads/2007_Cat...
    WOW! Hade du bundit  fast maken och barnet nånstans eller Jaa det skulle va så skoj att se din tolkning av LO:n!!
  • claudia79
    DianaJ skrev 2007-03-11 20:19:24 följande:
    Ha, ha, på ett ungefär... Maken har varit på kick off med jobbet i Trysil i fyra dagar och sonen har jag kört slut på utomhus med lek så han har däckat vid 19 :) EN DRÖMHELG!
    DianaJ skrev 2007-03-11 20:24:07 följande:
    Liften kommer upp i galleriet senare ikväll ;)
    Bra!
  • claudia79
    MAMMSY skrev 2007-03-11 21:48:43 följande:
    Ihihiii Fick en förfrågan från en i designteamet på Lifetimemoments.com om hon fick ha med en av mina LO:s i deras nyhetsbrev Så nu ska min just crusin vara med i mars månads nyhetsbrev där.. Lite glad blev jag iallafall, särskilt när man har (å har nog en släng fortfarande) scrapblockVar bara tvungen att sprudla av mig lite
    WOW!!! Grattis gumman! Va roligt för dig!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket