Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

molnen skrev 2007-04-03 22:01:04 följande:
    jag frågade tidigare vad ni använde att skära med.Jag menar när man ska skära hjärtan/runt/ovalt efter skärmall,jag köpte en rund grej från fiskarns ,men jag lyckas inge vidare reultatet blir hackigt.Någon som har en sådan(eller vad har ni annars?)?
    Nope, har tyvärr ingen sån, så jag kan inte hjälpa dig med just den frågan

Puffar för min fråga ang portabla fotoskrivare
  • claudia79

Hallojs! Nu har jag vaknat Somnade som en STOCK när jag natta Whilliam igår vid sisådär kvart i åtta haha (egentligen skulle jag gått på personalfest dessutom, men jag skulle nog inte varit så trevlig som ni förstår hihi)

Tack för alla tips om fotoskrivare!Summan av kardemumman är att vi får helt enkelt åka till Onoff idag, märker jag och köpa en Canon(helst)..Räcka ut tunganPenga mun

Här är ett litet scrap från mig denna veckan än så länge Ett block till utbildningen jag går just nu..
    Notes.JPG

Risa och rosa gärna

Jättefina LO:s ni lagt upp under dagen! SÅ kul att få ta del här i träsket av alla inspirerande, begåvade människor

• claudia79
    Tjejtrazan skrev 2007-04-05 08:44:55 följande:
    claudia79 skrev 2007-04-05 04:06:09 följande: Hallojs! Nu har jag vaknat Somnade som en STOCK när jag natta Whilliam igår vid sisådär kvart i åtta haha (egentligen skulle jag gått på personalfest dessutom, men jag skulle nog inte varit så trevlig som ni förstår hihi)Tack för alla tips om fotoskrivare!Summan av kardemumman är att vi får helt enkelt åka till Onoff idag, märker jag och köpa en Canon(helst)..Här är ett litet scrap från mig denna veckan än så länge Ett block till utbildningen jag går just nu..Risa och rosa gärnaJättefina LO:s ni lagt upp under dagen! SÅ kul att få ta del här i träsket av alla inspirerande, begåvade människor Men lilla gumman, var uppe "miss i nassen" sådär Vad fint du gjort!!!!!!!!!! Superhärliga färger (vad är det randiga för papper?) och herregud vilken doodling och andra fina detaljer...så bara  från mig!Sosofofie skrev 2007-04-05 07:54:44 följande: Skrivaren var snäll mot mig igår ändå och spottade ut den sista bilden jag behövde för dop dubbeln. Så här blev det;       Det enda jag är riktigt missnöjd med är "namskylten" på vänster lo. Men men, den sitter som sten så den får väl sitta då... Ris o ros - gärna!!!    Vad fint du gjort!!!!!!! Kul att få med så många foton från dopet, det är ju såååå svårt att välja ut. Ett litet tips från mig är att jobba mer med fotomattor för att framhäva korten, precis som du gjort bakom kortet på sida 1 Nähä nu ska jag och lilltjejtrazan bege oss mot den kungliga huvudstaden!!!!!!!!!!!!!!Stor kram till er alla och glad påsk!!! Hoppas påskharen hittar hem till er alla
    Tack, söta du:-P Ja det är från Basic Grey; Stella Ruby. jag älskar verkligen just det randiga pappret, annars har jag svårt att få till det med just dem...

Sosofofie; Jättefint med alla korten och de härliga bandblommorna
    Paxie; Söta LO:s, jag gillade särskilt Vår-LO:n
  • claudia79

ANnika: WOw!! Gissar att Joels kompisar blev impade över hans kreativa morsa Den var superfin!

Paxie: Söta Lo:s

Jag har idag blivit lycklig ägare till en CanonPixma 4300!! Så nu ska här scrappas ännu mera Jag har två nya alster i galleriet..en LO och en liten tag under Papp&Scrap. Risa och rosa gärna

• claudia79
    prinsesstårtan skrev 2007-04-06 00:20:16 följande:
    ni måste vara grymt flitiga med kameran....Ungefär hur mycket pengar lägger ni på eran hobby i månaden?Jag vet från när jag jobbade på fritis att allt pysselmatreal tex från panduro är snuskigt dyrt...
    Jag lägger nog i snitt 700-800 i månaden..Då räknar jag allt! Papper, dekos, tidningar, lim foto etc..men sen blir det ju större inköp då och då. Jag har köpt en ny kamera och igår en fotoskrivare, men det är ju inget man måste ha på så sätt...... Oskyldig
    Lilla bebisen Natalie skrev 2007-04-06 00:23:53 följande:
    Ingen som vet nån bra scrapbooking affär i stockholm? :)
    DianaJ här i tråden har öppnat en som heter Scrapit i Huddinge tror jag det var. Hon har väldigt mycket nytt och fräscht, men hur stort sortimentet hunnit bli är jag osäker på..
  • claudia79

Åhh vilka fina LO:s ni laddat upp sen igår!! Alla har nåt som jag gillar verkligen!

• claudia79

Jenn79; Hmmm försökte kika men det gick inte:-8??

Jippie! Jag ska bli publicerad i ett Ezine på Scrappin Trends nu i Maj/Juni Om ni vill se projektet som ska bli publicerat finns det på min blogg...

• claudia79

Venezuela: Åhh superfin LO! Gillar allt på den!!

Bitte: Me LIKE a LOT!! Du har så himla snygg stil alltså..

DianaJ: MMmånga mysiga i ditt galleri! Fastnade särskilt för "vid havet"..Jag är rätt aktiv på Scrappiz, men håller med Cia att man är lite anonym där..men det finns mycket info om vissa saker som är spännande att läsa tycker jag

Tack för er som kikade på min blogg!!!Och rosade

• claudia79

Mammsy: Åh sicket sött kort Va läskigt med bilolyckan! Ja fy ja jag avskyr verkligen såna som sätter sig bakom ratten när de druckit!!

Jag har lagt upp en av mina bidrag till Scrapbooking mm- tävlingen på bloggen idag, om nån är nyfis!

Jo: Va söt din LO var!

Nu ska jag sätta mig och göra kort till en som förlovat sig...

• claudia79

Jag är oxå nyfiken på vem som vann Men jag gjorde det inte iaf - inte för att jag är förvånad, men det var så "länge sen" ja gjorde de där LO:sarna, så jag skulle nog gjort dem annorlunda idag, trots allt så utvecklas man ju hela tiden i denna hobbyn och man köper fler saker Räcka ut tungan
    Jag hade inte lagt upp den här innan, så här är min ena LO till tävlingen:

a woman.JPG

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket