Förr oss som är fast i Scrapträsket
Puffar för min fråga ang portabla fotoskrivare
Hallojs! Nu har jag vaknat
Somnade som en STOCK när jag natta Whilliam igår vid sisådär kvart i åtta haha (egentligen skulle jag gått på personalfest dessutom, men jag skulle nog inte varit så trevlig som ni förstår hihi)
Tack för alla tips om fotoskrivare!Summan av kardemumman är att vi får helt enkelt åka till Onoff idag, märker jag och köpa en Canon(helst)..

Här är ett litet scrap från mig denna veckan än så länge
Ett block till utbildningen jag går just nu..
![]()
Risa och rosa gärna
Jättefina LO:s ni lagt upp under dagen! SÅ kul att få ta del här i träsket av alla inspirerande, begåvade människor
ANnika: WOw!! Gissar att Joels kompisar blev impade över hans kreativa morsa
Den var superfin!
Paxie: Söta Lo:s
Jag har idag blivit lycklig ägare till en CanonPixma 4300!!
Så nu ska här scrappas ännu mera
Jag har två nya alster i galleriet..en LO och en liten tag under Papp&Scrap. Risa och rosa gärna

Åhh vilka fina LO:s ni laddat upp sen igår!! Alla har nåt som jag gillar verkligen!
Jenn79; Hmmm försökte kika men det gick inte:-8??
Jippie! Jag ska bli publicerad i ett Ezine på Scrappin Trends nu i Maj/Juni
Om ni vill se projektet som ska bli publicerat finns det på min blogg... ![]()
Venezuela: Åhh superfin LO! Gillar allt på den!!
Bitte: Me LIKE a LOT!! Du har så himla snygg stil alltså..
DianaJ: MMmånga mysiga i ditt galleri! Fastnade särskilt för "vid havet"..Jag är rätt aktiv på Scrappiz, men håller med Cia att man är lite anonym där..men det finns mycket info om vissa saker som är spännande att läsa tycker jag
Tack för er som kikade på min blogg!!!Och rosade
Mammsy: Åh sicket sött kort
Va läskigt med bilolyckan! Ja fy ja jag avskyr verkligen såna som sätter sig bakom ratten när de druckit!!
Jag har lagt upp en av mina bidrag till Scrapbooking mm- tävlingen på bloggen idag, om nån är nyfis!
Jo: Va söt din LO var!
Nu ska jag sätta mig och göra kort till en som förlovat sig...
Jag är oxå nyfiken på vem som vann
Men jag gjorde det inte iaf - inte för att jag är förvånad, men det var så "länge sen" ja gjorde de där LO:sarna, så jag skulle nog gjort dem annorlunda idag, trots allt så utvecklas man ju hela tiden i denna hobbyn och man köper fler saker
Jag hade inte lagt upp den här innan, så här är min ena LO till tävlingen:
![]()