Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah skrev 2007-03-28 23:03:10 följande:
     Snabbscrappat... sådär nöjd, tycker att jag velar mellan en massa alldeles för länge å i slutändan blir det varken hackat eller malet. Typ! Ris & ros!Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jag gillade den jättemycket iaf!!!! Men det är trist när man blir halvnöjd med sina LO:s...men jag antar att det är en del i skaparcykeln
  • claudia79
    Pyret78 skrev 2007-03-29 20:57:27 följande:
    Fundera gärna ut en klurig titel åt mig oxå
    Vägen hem" finns väl en Peter Lemarclåt som heter....det var det första jag kom att tänka på, men den är ju inte så barnslig....
  • claudia79

Va fina LO:s ni lagt upp å det senaste tjejer!

Evenstar skrev 2007-03-31 17:20:54 följande:
    Halloj,jag har nu petat ihop min 2:a LO men tycker den blev alldeles för "ljus".Tar gärna emot kritik/tips för hur den kan bättras.www.familjeliv.se/krypin/evenstar/galleri.php
    Den var jättesöt, men för att få lite mer djup och mjuka övergångar i den kan du om du har  en Fluid Chalk kan du dra den runt några kanter för att mjuka upp lite, eller använda dig av en svart penna och rita doodling eller stygn som jag har gjort på denna LO:n tex..
    FRI som en fågel.JPG
  • claudia79
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-31 19:06:50 följande:
    Såg precis att annika5064 blev "Dagens scrappiz"!!!!!!!!!!! STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Åh va kul!!! Grattis, vännen!! Hoppas vi får se en ny färgsprakande LO om det nu då
  • claudia79
    pylle skrev 2007-04-01 01:24:29 följande:
    God kväll på er!Här har det scrappats hela kvällen sambon är i fjällen och åker skote och dottern hos mormor. Bjöd över fnyz på lite vinscrapping i kväll super kul ska bli kul att se det man gjort i kväll i morgon undrar om man är lika nöjd då hihi. Fnyz har precis gått hem så blev en lång kväll med scrapping, såå kul att ses och scrappa spec med lite vin i kroppen hihi. Ska snart krypa ner i sängen och sova så länge som möjligt såå skönt var längesen jag hade sovmorgon.God natt med er.www.pylle.blogg.se
    Mm det lät som ni haft mysigt! Hoppas du fick sova riktigt länge!
  • claudia79

WHAT Cama!? GRATTIS till dig, du underbara Scrappis!!Inte en dag för tidigt!

Grattis sandra till Revolution! Vilken toppenvinst!

En ny LO i galleriet....till Scrap it:s Vår tävling..risa och rosa gärna..

• claudia79
    Marajjah skrev 2007-04-01 22:13:56 följande:
    Seså, bara in med er i min blogg och hjälp mig!marajjahsscrapblogg.blogspot.com/Tack, snälla!Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jag hade valt de bruna..trots att de vita är kanske snyggare till, men då kanske du kan köpa ett par billigare, vita på H&M typ och ha till...leggings typ Så slipper du gräma dig NÄR det blir fläckar (har själv småbarn och man byter ju kläder på sig själv varje dag, precis som på dem, pga av alla fläckar )
  • claudia79

Hej allihopa!

Sitter här som en hösäck framför datan- helt slut hihi...Men är såå sugen på att scrappa! Och mindre sugen blir man ju inte av alla fina grejer ni lat upp idag!! Tack för inspirationen

Pylle: Stort grattis till Swe-publiceringen

• claudia79

Hey girls! Ni skriver så mycket och det är såå kul att komma in så här på kvällen och läsa men framför allt titta på alla fina saker ni gjort, Sosofoie, Bitte, Roha, Cia (och GRATTIS! )
    Skumpis!! Ni är för duktiga! Hoppas jag inte glömt att nämna någon nu..isf min ursäkt!

Har någon av er fotoskrivare här...?Alltså en liten portabel? Läste i senaste Scrapbooking mm att hon Jenny har det, och det lät himla smidigt när hon beskrev fördelarna med den! Funderar på en i Canon Pixma serien, för de kör rätt stora format på sina..Är det nån som har en sån eller nån annan?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket