Förr oss som är fast i Scrapträsket
Men det är trist när man blir halvnöjd med sina LO:s...men jag antar att det är en del i skaparcykeln
Men det är trist när man blir halvnöjd med sina LO:s...men jag antar att det är en del i skaparcykeln Va fina LO:s ni lagt upp å det senaste tjejer! ![]()
Tack föresten
Det var roligt att få höra lite ros om en "gammal" LO
Min blogg är uppdaterad med en "nygammal" LO
Risa och rosa gärna den som vill ![]()
WHAT Cama!?
GRATTIS till dig, du underbara Scrappis!!
Inte en dag för tidigt!
Grattis sandra till Revolution! Vilken toppenvinst!
En ny LO i galleriet....till Scrap it:s Vår tävling..risa och rosa gärna..
Hej allihopa!
Sitter här som en hösäck framför datan- helt slut hihi...Men är såå sugen på att scrappa! Och mindre sugen blir man ju inte av alla fina grejer ni lat upp idag!! Tack för inspirationen
Pylle: Stort grattis till Swe-publiceringen
Hey girls! Ni skriver så mycket och det är såå kul att komma in så här på kvällen och läsa men framför allt titta på alla fina saker ni gjort, Sosofoie, Bitte, Roha, Cia (och GRATTIS!
)
Skumpis!! Ni är för duktiga! Hoppas jag inte glömt att nämna någon nu..isf min ursäkt!
Har någon av er fotoskrivare här...?Alltså en liten portabel? Läste i senaste Scrapbooking mm att hon Jenny har det, och det lät himla smidigt när hon beskrev fördelarna med den!
Funderar på en i Canon Pixma serien, för de kör rätt stora format på sina..Är det nån som har en sån eller nån annan?