Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej hopp! Flaggar för en ny LO i galleriet Risa och rosa den som vill trevlig helg dessutom på er! Jag själv ska jobba som en gnu....blääää

• claudia79

Åh hallå alla ni sötisar! TACK för alla gulliga i min gb sen igår..Jag har inte nonchat er men jobbat heeela dan idag...Hallå?! När ska jag hinna scrappa har min arbetsgivare tänkt

Annika: Detlät som du haft en dyrköpt läxa eller???

• claudia79
    molnen skrev 2007-03-25 20:29:07 följande:
    någon internetsida som har papper med disney motiv?
    Papp&Scrap har fått in en hel del under nyheter....mest Winnie the Pooh om jag inte minns fel
  • claudia79

Coursell: De var jättefina! Dubbel är svårt att göra överhuvudtaget, tycker jag, men du har lyckats jättebra

GRATTIS FNYZ till första platsen i Papp&Scraps Lifttävling av min LO

• claudia79
    Coursell skrev 2007-03-26 20:08:23 följande:
    Någon i träsket har, under altered scrap, flera minneslådor...kan inte komma på vem bara....Färger är väl allt utom just kanske rosa och blått. Bruna toner, ljust gult, grå, gröna nyanser. Eller varför inte blanda flera?
    Mammsy & Mizty har gjort två jättefina, vad jag kan minnas

Grattis Sanka!
  • claudia79

Har gjort en liten Tag som ska hänga på en påse med tjeckiska öl

Tag.JPG

Jag älskar att göra sånt här som omväxling - det är så roligt!!

• claudia79

Just det ja; för er som inte kan tjeckiska betyder Na zdravi "Skål"...

• claudia79
    Fnyz skrev 2007-03-26 20:27:18 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-26 20:25:17 följande: Har gjort en liten Tag som ska hänga på en påse med tjeckiska ölJag älskar att göra sånt här som omväxling - det är så roligt!! ååååååå säg inte tjeckisk öl!!! nu måste jag ju gå å hämta en staropramen i kylen....(Halvtjeck)fnyz.blogg.se/
    oops!Sorry! Ahh det är några såna som står i min kyl i väntan på min arbetskompis
  • claudia79
    Fnyz skrev 2007-03-26 21:28:04 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-26 21:26:02 följande: Fnyz skrev 2007-03-26 20:27:18 följande: claudia79 skrev 2007-03-26 20:25:17 följande: Har gjort en liten Tag som ska hänga på en påse med tjeckiska ölJag älskar att göra sånt här som omväxling - det är så roligt!! ååååååå säg inte tjeckisk öl!!! nu måste jag ju gå å hämta en staropramen i kylen....(Halvtjeck)fnyz.blogg.se/ oops!Sorry! Ahh det är några såna som står i min kyl i väntan på min arbetskompis ååååå.... men det är bra att du vet att uppskatta RIKTIG öl!fnyz.blogg.se/
    annika5064 skrev 2007-03-26 21:45:45 följande:
    claudia79, jag blev så inspirerad av färgerna på din "smaka" så jag var tvungen att göra en i samma färger...finns på bloggen och i galleriet!annika5064.blogg.se/
    ÅÅ den är jättefin,Annika!!! Kul att kunna inspirera
    Blommig skrev 2007-03-26 22:09:57 följande:
    Claudia79: rolig idée med tagen. Snygg var den också!Kul "sanka" att du blev publicerad på scrappizbloggen. Jätte fint var kortet!
    Tack, tack
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-03-27 20:52:37 följande:
    Mammsy: Med 25% blir det ju nästan gratis också Jag undrar också VEM som stoppar i allt extra i varukorgen... Var hos Annas idag för att köpa gluedots, men när jag kom till kassan var det en massa annat där också  Jag slår vad om att VEM kommer att vara på mässan på lördag också!! Hoppas, hoppas att mina köplustar får nog på mässan, annars blir jag tvungen att beställa från over there!!
    Camasunary skrev 2007-03-27 22:09:43 följande:
    Johanna: Jättehärliga kort! Fräscha färger & snygga detaljer!Jag ska också på mässan på lördag. På min önskelista står det limegröna chipbordbokstäver och papper från Creative Imaginations!!
    WHAT!? jag satt just och skulle skriva det också! Jag älskar dessa papper i Lovestruck serien bla som jag förhoppningsvis kommer att få denna veckan hemskickat från Scrapbox..

Har gjort ett litet kort som följde med en RAK till min arbetskompis, som hon fick idag

Risa och rosa gärna..det är  ju inget stämplat motiv på det, som brukar va så poppis, men det är kul att göra kort ändå

inkan.JPG (Inkan är hennes smeknamn BTW..)

Fnyz: Den LO:n skymtade förbi på Scrappiz idag lite snabbt - den är bara SÅÅ snygg!

Johanna: Vilken rolig idé med kortet! Fräscht & vårigt ser det ut...

Cama: Ska sätta mig och fila på ett pm nu..du är väl uppe ett tag nu antar jag*fniss*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket