Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack så hemskt mycket söta ni alla för era ord om mina senaste LO:s!!! Det värmer!

Trevlig helg allihopa!!Glad

• claudia79

Hallo alla träsktroll...Jag sitter helt färdig här vid datan efter en mysig helg i Götet!

På fredagen åkte vi dit och innan vi åkte hann jag hämta ut ett stoooort paket från Magdas På lördagen kilade vi till Format där de hade massa fina papper och dekos*slurp* Meeeen allra roligast var förstås att träffa rara Mammsy IRL! *Kram på dig* Där fick jag se både den fina minnesasken och en hel del LO:s av henne och det var roligt att se dem på riktigt!

(Ps...jodå jag lyckades handla, för okänd summa eftersom maken payade, på Format också såklart! Kommer nog att lägga in lite bilder på fynden och helgen i bloggen ikväll eller imorgon)

Bara massa ros till alla ni som lagt upp nya kort och LOs!

• claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-03-18 22:04:01 följande:
    Hej hej.Nu är jag hemma från en mysig träskträff hos Cheri!Satt idrygt 6h och vissa fick fler LO's gjorda än andra Men så hade vi ju den !långsamma scrapparen" med oss också!Alster kommer när solen infunnit sig igen Claudia: Nästa gång får du pricka in oss istället för Gbg, även om Mammsy säkert är dundertrevlig!Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Absolut!! Såg nåt liten hint om "två veckor".....?

Mizty: Superfina kort!! Gillade särskilt "till dig-"korten, Kram och grattis!!Nice!!
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-03-18 22:43:55 följande:
    Japp! Kommer du då??Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    svarar i träff-tråden!
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-03-18 23:12:04 följande:
    Cia -  Fast jag tyckte att vi kom fram till att jag inte var helt alldeles långsammaaaaast eller????  Jo det var jag nog, fast andra aspirerar STARKT på titeln Jag kom sent, gick tidigt - nu ska jag pilla färdigt min LO tänkte jag!!TACK för en supertrevlig dag, alla Ourmountain-event deltagare! Claudia - jahadu, nästa gång får du allt se till att komma!! Och ja, Format är det mkt lätt att handla på för just OKÄNDA SUMMOR! *gäspar käken ur led*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    haha ja verkligen...Men det var J som betalade me sitt kort, så frågade jag efteråt "hur mycket gick det på?" "mår du bättre om du vet det?" sa han... "Äsch, det var inte så dyrt som jag trodde det skulle bli" sa han då. HA! Just det...så då måste ja kunna shoppa på den nya webbutiken jag upptäckte ikväll; Stellas.se, som jag inte hört talas om! Har ni det eller tom hunnit handla där??
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-03-18 23:23:01 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-18 23:15:44 följande: Blue Vapor skrev 2007-03-18 23:12:04 följande: Cia -  Fast jag tyckte att vi kom fram till att jag inte var helt alldeles långsammaaaaast eller????  Jo det var jag nog, fast andra aspirerar STARKT på titeln Jag kom sent, gick tidigt - nu ska jag pilla färdigt min LO tänkte jag!!TACK för en supertrevlig dag, alla Ourmountain-event deltagare! Claudia - jahadu, nästa gång får du allt se till att komma!! Och ja, Format är det mkt lätt att handla på för just OKÄNDA SUMMOR! *gäspar käken ur led*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/ haha ja verkligen...Men det var J som betalade me sitt kort, så frågade jag efteråt "hur mycket gick det på?" "mår du bättre om du vet det?" sa han... "Äsch, det var inte så dyrt som jag trodde det skulle bli" sa han då. HA! Just det...så då måste ja kunna shoppa på den nya webbutiken jag upptäckte ikväll; Stellas.se, som jag inte hört talas om! Har ni det eller tom hunnit handla där?? Nooooooo!! Tack för det "tipset" Hur ska jag nu kunna spara & faktura hade dom me
    MOOOHAHAHAHAHAAH....Ja vet!! FAKtura är  :s påfund men efter några tar man gärna den (på) haha näääää nu är det dax att nanna märker jag - dåliga skämt är ett starkt tecken! Natti!
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-03-19 17:02:43 följande:
    Hahaha, hon blir väl totalt bombad med mail från diverse "träskare" idag stackaren (fortsätter skylla allt på Claudia)
    OskyldigOskyldig  Gör ni det!! Det har inte slagit er att jag kanske har ekonomiska intressen i denna nätaffär haha....Nä jag skojar verkligen bara! Men jag är så förvånad för jag ramlade på den av en slump, och har ingen aning om vem som ligger bakom!?

Ps. hälsa din snubbe att min man är glad om han för nudlar till soppan & kryddpåsen
  • claudia79
    claudia79 skrev 2007-03-19 20:15:59 följande:
    kanskesnart skrev 2007-03-19 17:02:43 följande: Hahaha, hon blir väl totalt bombad med mail från diverse "träskare" idag stackaren (fortsätter skylla allt på Claudia)   Gör ni det!! Det har inte slagit er att jag kanske har ekonomiska intressen i denna nätaffär haha....Nä jag skojar verkligen bara! Men jag är så förvånad för jag ramlade på den av en slump, och har ingen aning om vem som ligger bakom!?Ps. hälsa din snubbe att min man är glad om han för nudlar till soppan & kryddpåsen
    får ska det så klart va!
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-03-19 20:33:29 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-19 20:15:59 följande: kanskesnart skrev 2007-03-19 17:02:43 följande: Hahaha, hon blir väl totalt bombad med mail från diverse "träskare" idag stackaren (fortsätter skylla allt på Claudia)   Gör ni det!! Det har inte slagit er att jag kanske har ekonomiska intressen i denna nätaffär haha....Nä jag skojar verkligen bara! Men jag är så förvånad för jag ramlade på den av en slump, och har ingen aning om vem som ligger bakom!?Ps. hälsa din snubbe att min man är glad om han för nudlar till soppan & kryddpåsen  Så med andra ord borde han känna sig j*igt lyckligt lottad som får nåt att tugga på överhuvudtaget De ska ja hälsa!
    Absolut! Det gäller bara att se saker och ting ur sitt rätta perspektiv......."det här kunde varit bra mycket äckligare!" Kan han tex tänka så tycker han helt plötsligt att livet kunde se mörkare ut

Bark: Jättefina LO:s! Ja tyckte det blev kanonfint med stämplarna!

Annika: Jaa! Jag kan bara hålla med föregående talare: SNYGGAST!!!!var dem! *adore U*
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-03-20 01:00:59 följande:
    Claudia79: Ja preciiiis,så tycker jag me man kan se på det, önskar bara att han kunde göra detsamma! Han gick här muttrade förut, tror det var nåt om behov av psykoterapi mot shoppingberoende (hörde inte så noga, höll på att planera mina ullaredsinköp just då) men det var nog inte mig han syftade på ändå Jösses va mycke snyggt ni visar upp hela tiden.Både LO.s och kort! Bara  från mig.Gonatt!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket