• Anonym (desperat)

rasa snabbt i vikt - hur?

Vill veta hur man går ner så mycket som möjligt i vikt på 2 veckor? Jag vet att det inte är särskilt hälsosamt, men ska bara köra på det här i 2 veckor, sedan ska jag äta nyttigt, motionera osv. Så fram med alla tips på hur man kan rasa i vikt. Helst utan att förstöra matsmältningen också.

• Svar på tråden rasa snabbt i vikt - hur?
  • Bo Peep

Ja, att sluta äta är ju ett tips.

• Anonym

Nutrilett kan funka.. Värst med det är nog tuggbehovet.. Lycka till.

• tjenixis

T.ex. Naturdiet`s portionspulver som man blandar ut med vatten...får i dig alla vitaminer och mineraler du behöver men jättefå kalorier och det gör att du kommer gå ner i vikt fort! Det har kommit en ny smak nu...wildberries som är jättegod, kostar ca 129:- för 15 påsar! De finns att köpa i princip i alla mataffärer. Lycka till!!!

• Sarah å Leia

lev på soppa!!
    Gjord på krossade tom/passerad tom, grönsaker som blokål, broccoli, morötter, paprika, svamp osv...
    Då går du ner i vikt snabbt o behöver inte vara så hungrig

Mamma till världens bästa Leia
  • Anonym

cambrigekuren.Gick ner 11kilo de första två veckorna.15kilo på en månad.
    Varför ska du gå ner fort på två veckor?

• Anonym (desperat)

Med naturdiet/nútrilett, går inte matsmältningen ner då? Eftersom man bara dricker, inte äter något. Eller funkar det ändå eftersom kroppen får i sig vitaminer och sådant?

• Anonym (desperat)

Anonym - Det är väl inget speciellt på just 2 veckor, men tänkte inte hålla på längre än så eftersom det kanske inte är så nyttigt för kroppen. Sedan efter det ska jag lägga om kosten istället.

• Tös

Lär dig äta ordentligt. Det finns inga genvägar.

Svar på tråden rasa snabbt i vikt - hur?