Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (desperat)

rasa snabbt i vikt - hur?

Vill veta hur man går ner så mycket som möjligt i vikt på 2 veckor? Jag vet att det inte är särskilt hälsosamt, men ska bara köra på det här i 2 veckor, sedan ska jag äta nyttigt, motionera osv. Så fram med alla tips på hur man kan rasa i vikt. Helst utan att förstöra matsmältningen också.

• Svar på tråden rasa snabbt i vikt - hur?
  • Anonym (desperat)

tjenixis - Okej, ska kolla den sidan.

ptoa - Vad rekommenderar du då? Jag är öppen för alla tips.

• Jii

Jag har provat Naturdiet o rekomenderar det INTE.... Jag gick upp dubbelt så mycket vad jag hade gått ner - när jag slutade med pulvret.

Ät mindre portioner o INGET godis eller annat onyttigt istället!

Lycka till!

• Anonym (desperat)

Tös - Jag ska lära mig äte ordentligt också. Tänkte bara köra en liten rivstart först på 2 veckor.

• Anonym (desperat)

Jii - Men åt du nyttigt efter att du hade slutat med naturdiet eller började du äta som vanligt igen? Jag är också lite rädd att det ska förstöra matsmältningen. Har hört att hyn blir dålig också, kan det stämma?

• Tös

Du når inga större resultat genom att häva i dig massa pulver. Enligt mig så förstör du för kroppen. När du så börjar äta igen..så går du upp allt igen + lite till. Knappast något att föredra.

• Anonym (desperat)

ptoa - Nej jag tyckte 2 veckor var lite lagom. Men däremot om någon månad har jag en grej jag ska iväg på, så jag vill börja nu så snabbt som möjligt. Är 1,72 lång och väger nu 79 kg. Har redan gått ner lite själv men nu går det inte längre. Försöker äta nyttigt och mycket protein och lite kolhydrater. Har inte så mycket aptit, glömmer ibland att äta, så att hålla en diet är inga problem för mig om det skulle behövas.

• tjenixis

Ts frågade hur man går ner snabbt på 2 veckor för att sedan börja lägga upp en hälsosammare livsstil....

Jag påstod aldrig att t.ex. naturdiet var någon bra långsiktig lösning!

ptoa skrev 2007-01-28 13:56:51 följande:
    Helt otroligt att folk rekommenderar andra att köra crush diets... www.fitnessformammor.blogspot.com
  • hoppetossan23

Att sluta äta e ju defenitivt ingen lösning! Lära sej äta rätt å träna å motionera skulle jag säga!

• Jii

Jag tycker att www.viktklubben.se är bra. Jag är med där. Man blir medveten om vad man äter. Man får fylla i hur mycket man vill gå ner på hur lång tid - sen räknas det ut hur många kallorier man får äta varje dag. Motion räknas in o då kan man äta lite mer.

Svar på tråden rasa snabbt i vikt - hur?