Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Det är såååå svårt att få tag i bra personal nu för tiden

• Dävvil

Sofia7912- Ah hehehe. Mmm Vad gör man, vad gör man?!

• Dävvil

Jag funderar på att amma min sambo, sen när jag ändå ammar bebben. The more the merrier?

• Dävvil

Ska man äta mycket gräs som korna, under graviditeten för att få större bröstmjölkskvot? Vilket gräs ska man äta i så fall, sånt som växer på golfbana eller går det bra med sånt som finns längs vägarna?

• Dävvil

Ja man ska kanske beställa från Moder Jord eller något, sånt här vahettere ekologiskt, biodynamiskt och zodiakodlat vetegräs. Men om man ska köpa sånt, ska man gå på mitt stjärntecken eller barnets? Det blir ju lite svårt eftersom BF är såhär 17 juli, då blir det ju en kräfta fast jag har ju hört att man kan gå över tiden och då kan det ju lätt bli ett lejon. Shit, va jobbigt dårå.

• Dävvil

Sofi7912- Åh men jag är ju också skytt. Får testa att röka det istället dårå.

etanol- Stående på alla fyra säger du, ja då borde ju i princip bebisen behöva använda minimalt med sugkraft också. Framförallt blir det ju lättare för sambon, slipper han få så ont i nacken när det är hans tur.

Lykiska- Extra filt?? Minst, men helst en fleecefodrad bävernylonoverall med ett extra teflonlager ifall det börjar regna eller är lite fuktigt ute.

• Dävvil

Hehehe ja who, WHO?

Ja gud det e huuuur normalt som helst. Man kan inte bli gravid första gången man har sex.

• Dävvil

VA? Bara hon såg en? Shit, jag måste typ ha vart gravid asmassa gånger, utan att ens veta om det.
    Gäller det förresten alla snoppar eller liksom ba så här såna man ser i verkligheten och inte på tv eller internet?

• Dävvil

Hehe jag kom just på en verklig grej som hände mig å syrran när vi var i Kramfors, det cyklade förbi en man som tappade något där vi gick, vi tog upp det å skulle precis ropa på honom när vi insåg att vi höll i ett polaroidfoto av hans (förmodar jag) kuk, med mobilnr på baksidan. Vi kastade skiten å gick vidare, då ser vi hur han cyklart tillbaka, plockar upp kortet å cyklar vidare.
    Det är dyrt med polaroidfilm!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!