Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Vilken inklistrad tråååååd? *eftermiddagsgnäller*

Gomorron jtoao

• Dävvil

Aha tvättstugan å hobbymoddisarna.

KatKat- Någon masochistisk dåre skulle jag tro. Eller någon sadistisk dåre kanske, fast han jobbade nog aldrig själv utan tog slavar.

• Dävvil

Ja KatKat är himla kul med, vi är alla himla kul tycker jag. Du är säkert kul med skitunge.
    Jobba e farligt, man kan bli beroende å jag sysslar ju redan med rätt tunga grejer som; FL, pepsi max och glass. *ringer å anmäler mig själv*

• Dävvil

KatKat, du är ändå kul, fast du e tjurig. Det är en av tjusningarna med dig.

• Dävvil

Grattis! *tar tacksamt en stoor bit* Hungrig, väntar på middag.

• Dävvil

Mmm fick hemmagjorda köttbullar och potatismos, jättegott. *skickar över en tallrik*

Hmm låter inte så kul för dig, men jag kan tänka mig att sonen blev glad. :-/

Det är visst rätt vanligt med laktorsintolerans har jag hört, att många lider lite av det utan att veta om att det är det så att säga. Men nu finns det väl massa produkter som innehåller mindre laktos? fast kanske inte fil eller yoghurt.

• Dävvil

Jaså han gillar inte träningen. hihi.

Mm det är en del grejer som är mysko när man försätts i detta sk. välsignade tillstånd. En del blir mer allergiska, som jag med pollenet och du med laktosen. Medans en tjej på mitt jobb, hon brukar ha problem med pollen och har knappt känt av det alls i år. ORÄTTVIST!!
    Nästa gång vill jag ha en lyxgraviditet, om det blir någon då, annars får sambon ta den.

Aaah du ser, inte illa! Har ni BurgerKing också? Tycker deras burgare är bara sååååå godast, särskilt pepper whopper med fefferoni.

• Dävvil

Hehe som tur är har jag längre till något BK, även om det finns flera. Så det blir inte så ofta.

• Dävvil

Pneu- e de dem där jäkla tavegyl? De är de enda jag får ta, de hjälper knappt å man blir astrött.

momsie- människokroppen är ett mysterium.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!