Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

MIn bebis som ligger i magen väger säkert minst 15 kg (jag är i V 22+1) för det har jag gått upp sen BIM. Jag tänkte välja kejsarsnitt, för jag vill inte förstöra frisyren därnere. Är det någon här som valt kejsarsnitt, vad tyckte ni, fördelar/nackdelar?

• Dävvil

Sofia7912 Ja oj, det kommer bli en stor rackare det här. Kanske dags att kolla på bra skola istället för dagis.
    Uppvak låter trevligt, serverar de champagne, eller får man beställa det separat?

Tror ni förresten de kan tänka sig att man kombinerar kejsarsnitt med fettsugning? Jag menar om de ändå är inne å rotar, så slipper man fler ärr sen.

• Dävvil

Fridapida- Det finns hjälp att få. Anställ en barnflicka, så kan du borsta tänderna, gå på stan å en massa annat utan att få dåligt samvete. Jag vill ju heller inte döma, men jag hade inte borstat tänderna med ett gråtande barn i hasorna, stäng dörren så slipper du höra.

• Dävvil

Alla välsorterade BVC borde erbjuda barnflickor till uthyrning, eller sk. mannys (manlig nanny) om man hellre vill ha det.

Oj. hur långt innan BF måste man boka tid hos muff-frisören? Å hur gör man om man går över tiden, är det lätt att få ett återbesök hos frisören då eller får man ligga där å skämmas inför barnmorskorna??? Hjälp!! :´(

• Dävvil

Bör man bleka fisriset i samband med anus, eller ska man bara vaxa bort det?

• Dävvil

Ja jag tänker inte vara med på youtube! Ringer å bokar tid för analblekning, muff-frilla och ja varför inte kosta på sig en vaxning med.

Bäst att boka förlossning deluxe också.

Jag mådde inte illa ett tag, så åt jag en pizza och nu mår jag illa igen, kan jag ha fått missfall och blivit gravid igen sen lunch? (Mina bröst ömmar inte men de har blivit mörkare)

• Dävvil

Sofia7912- Gumman, det är antagligen de nya äggen som kokar, bara att sätta igång att göka igen. *styrkekramar*

• Dävvil

Sofia7912- Åh jag såg en massa snoppar, eller ja i byxor då förstås, men konturerna liksom. Hm undrar vem som blev pappan?

Ja men då e ju saken skäggbiff, du kommer va på smällen in no time!

• Dävvil

Sofia7912- Jahopp. Då e det bara att börja om från början igen då. Måste vart gaser i magen jag känt de sista.

Då är jag alltså BIM -25 nu, ska nog skaffa tvillingar, det här med att vänta i 5 månader å sen helt plötsligt inte va gravid, känns inte som min grej riktigt.

• Dävvil

Sofia7912- Testa att andas enligt Dr. Rosenposenkvackare-metoden, om magen inte återfår normal albylnyans, ring katolska kyrkan, det kan vara dags för lite exorcism.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!