Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Sofia7912- Haha vilken surkart.

Pneu- absolut för lite bröstmjölk, gröt å banan.

• Dävvil

Julias mamma- Haha dottern bli bög. Först könsbyte sen homo eller tvärtom kanske. Äh nu förvirrade jag mig själv, för tidigt för sånt tänk.

Pneu- DU kan ha blå jeans, men bör ha ett skärp i rött eller rosa. Eller väldigt flickiga accessoarer.

Jag ska förresten köpa en ljusblå barnvagn, för jag gillar den färgen. Vet inte vad det blir för kön på barnet än, är jag en dålig mamma då?

• Dävvil

dinmamma- VA? Har du varken städhjälp eller barnflicka. *ringer soc*

• Dävvil

NEJ! (eller det tror jag inte iaf)
    Men vi kan väl gå in på en sån om vi ser nån å faktiskt göra det? *nickar glatt*

• Dävvil

Pneu- Silver är en fin accessoarfärg till flickor i små doser. Basrösten kan bero på för lite kaffe.
    Hårdrockare och kvinna? Nej, inte riktig kvinna, tyvärr

• Dävvil

Alla mammor ska raka sig under armarna, köra muffrilla, åtminstone ansa, bleka dajmen och vaxa benen, annars är man en sk. dålig mamma vars barn inte kan knyta an till en.

Är din sambo man?? Usch. Hur står du ut?

• Dävvil

Julias mamma Gift med en man och hårdrockare? Knappast i kyrkan väl, vad var det för präst som gick med på det? *rasar*

din mamma- nu får vi skit, jag var med inne å skrek JAAAAA! hihi

• Dävvil

Shit, så kul har jag haft sen... igår?

• Dävvil

etanol- Oj, det har jag aldrig ens tänkt på. Jag menar jag har ju sett att de vinkar, men fortsättningen är bara så... ja oj.

• Dävvil

Ooooh vad de hetsar upp sig. Kan nästan se hur de sitter å hoppar av mammailska hemma på pinnstolarna framför datorn. Sover deras barn kanske, eller ligger i en hög å skriker någonstans för att deras forumberoende mammor inte kan slita sig från FL... tss tss dåliga mammor.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!