Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Sofia7912- Va bra för min mage ser rätt skum ut den med. Jag skickar dem till dig sen. Lovar att berätta allt om exorcismen här på FL!!

• Dävvil

Usch va trött jag är. Hehe men kul att läsa allt ni haft för er härinne sen igår em.

• Dävvil

Sofia7912- Usch ja, utelämnade sådär. Ska minsann anmäla!

Ja den helige anden, en klassiker. Undrar vad faen Josef tänkte när hon kläckte ur sig det. Hahaha

• Dävvil

Hehehe jo man kan säkert lura en del nutida stackars killkrakar med. Var det inte i Lorry de hade en sån sketch, när mamman å pappan, bägge kritivita beundrade den söta kolsvarta babyn. Barnmorskan kunde tillslut inte hålla tyst å sa nåt i stil med: Förhelvete, barnet e ju en neger.
    Varpå föräldrarna undrar om hon är rasist. Mamman säger till pappan, ja men du har väl en farbror som är lite mörkhyad, han kanske brås på honom. (Kommer inte ihåg exakt här nu, så inga sketna påhopp)

• Dävvil

Hehehe jag ska vara med på listan!!!

1. Gutegirl
    13. Julias mamma
    13,5. 13 år emellan
    7. Sofia
    5. etanol
    22: Mississell
    17. Pneu
    8: Nollan
    666. Dävvil (såklart)

Delux är ett radioprogram på P3, väl?

• Dävvil

För att det är så billigt att köpa gravtest? Å man är en sån där person som öppnar julklappar å slår in dem igen?
    hihi bekännelse: Jag tog ett gravtest 2-3 dagar innan jag trodde mensen skulle komma. Å jag är en sån som klämmer på julklappar. Öppnar dem inte dock. Hihihi

• Dävvil

Jag är sugen på att gå hem å sova, är jag gravid?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!