Klassiska FL-repliker!
Sofia - nu pratade jag iofs om hotell i stort, inte bara Scandic. Nästa gång blir det helt klart ett wienerbrödshotell (haha, som om jag sov på hotell en gång i veckan. Det gör jag inte.)
Sofia - nu pratade jag iofs om hotell i stort, inte bara Scandic. Nästa gång blir det helt klart ett wienerbrödshotell (haha, som om jag sov på hotell en gång i veckan. Det gör jag inte.)
Dävvil - vattenmelon, nonono. Hur kissnödig blir man inte av det? Och då måste man GÅ hela vägen till toan, igen och igen. Pulver is the way to go. Gärna oboypulver.
lilla79 - bara stick in lillfingret i mungipan på honom, så släpper han, och så kan du byta sida. Tänk på att han måste ha ett bra tag - blir bröstvårtan vit eller sned är han fel ute. Inom ett par dagar bör du ha en produktion på ett par liter åt gången.
Jag har planer på att göra en sån där BEBIS-tröja, fast med ordet FETT alternativt DALLER istället. Det borde bli en efter-förlossningen-succé *räknar redan pengar*
alternativt utöka texten med ett FETT också över nedre delen av ryggen och höfterna. Den kan man nog ta mer för.
Eller "AKUT! SNABBT SVAR TACK!" och så vill nån veta hur länge potatis ska koka eller nåt annat som hade gått femtusen gånger snabbare att googla. Bah.
"Förstår ni inte att TS inte behöver påhopp, utan stöttning nu? Till TS: Du är stark gumman *styrkekramar*"
"Kan man blanda handdukar och kläder i tvätten?". Jag SA ju det! (den som har hängt med i tråden ett tag kanske minns?)
Havreboll med kakaoglasyr, står det på min förpackning. Det alternativet finns aldrig med i omröstningarna.