Inlägg från: Pneu |Visa alla inlägg
  • Pneu

Klassiska FL-repliker!

Sofia - nu pratade jag iofs om hotell i stort, inte bara Scandic. Nästa gång blir det helt klart ett wienerbrödshotell (haha, som om jag sov på hotell en gång i veckan. Det gör jag inte.)

• Pneu

Dävvil - vattenmelon, nonono. Hur kissnödig blir man inte av det? Och då måste man GÅ hela vägen till toan, igen och igen. Pulver is the way to go. Gärna oboypulver.

• Pneu

lilla79 - bara stick in lillfingret i mungipan på honom, så släpper han, och så kan du byta sida. Tänk på att han måste ha ett bra tag - blir bröstvårtan vit eller sned är han fel ute. Inom ett par dagar bör du ha en produktion på ett par liter åt gången.

• Pneu

Jag har planer på att göra en sån där BEBIS-tröja, fast med ordet FETT alternativt DALLER istället. Det borde bli en efter-förlossningen-succé *räknar redan pengar*

• Pneu

alternativt utöka texten med ett FETT också över nedre delen av ryggen och höfterna. Den kan man nog ta mer för.

• Pneu

Eller "AKUT! SNABBT SVAR TACK!" och så vill nån veta hur länge potatis ska koka eller nåt annat som hade gått femtusen gånger snabbare att googla. Bah.

• Pneu

"Förstår ni inte att TS inte behöver påhopp, utan stöttning nu? Till TS: Du är stark gumman *styrkekramar*"

• Pneu

"Kan man blanda handdukar och kläder i tvätten?". Jag SA ju det! (den som har hängt med i tråden ett tag kanske minns?)

• Pneu

Havreboll med kakaoglasyr, står det på min förpackning. Det alternativet finns aldrig med i omröstningarna.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!