• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Idannika

Ja! Och skulle den bli det finns det fler på parkeringen!!!!

• little moon

Och inte behöver man bekymra sig för färgval eller sånt

• little moon

Billig också Gratis om man har tur eller en 5:a eller en 10:a WOW en sådan (kund)vagn ska jag ha till nästa bebis!

• Bekali

mmm och blir de tvillingar får du ta 2 hehehe 0))

• little moon
    Fru Bragstad skrev 2007-02-02 20:22:16 följande:
    Å bara sätta ihop dom me en sån där "klämma" eller varför inte ta klädnypor? Billigt å bra! www.babydagboken.se/caspher
    Klädnypor toppen Har man massor med hemma och så får barnen något roligt att leka med

Åhhh vad ni är bäst alla på FL!
  • morsa06

little moon - Ja, vi på FL har svaren på ALLT! vare sig det handlar om inåtväxta vårtor i armhålorna, gröna sega flytningar från anus eller hur man tvättar ett par sockiplast!

Vad behöver man sjukvårdsrådgivningen till när vi ändå finns?

• Bekali

mmm vi är superbra ... undrar var fl hittat alla så kloka människor... helt otroligt att alla de allra klokaste och smartaste människorna på jorlden har samlats på samma ställe... hihi det måste vara slumpen JU!

• Erasmus

E're något fel med mina blygläppar? De ser konstiga ut.

Vafaen e "blygläppar" för nåt? Skäms du över dina blygdläppar så pass mycket att de numera heter "blygläppar"??

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!