• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • MarcusEmelinJosefinesMamma

miliasmamma .. de här var ca 3 år sen nu .. men jag känner mig fortfarande orolig, har inte vågat testa ännu *shit nu blev jag stressad*

• Göteborgsbruden
    MarcusEmelinJosefinesMamma skrev 2007-02-02 16:38:27 följande:
    "kan man bli gravid om killen fått utlösning i badkaret"
    Det är klart man kan! GRATTIS till knodden i magen
    Screw you guys, I'm going home
  • CowboyGirl

"Det högg nysss till i min TJEJMAGE, är jag gravid??"

Vad är "tjejmage"??? Har tjejer en killmage? var sitter den isåfall????

Princess85 ...

fram tills villken vecka kan man göra abort, killen jag badade med vill lämna mig nu eftersom jag inte är lika snygg å fräch som då vi träffades ... eftersom jag inte törs bada å så längre.

CowboyGirl

Är du en tjej?

Lyft då på tröjan å kolla vad som finns där under *skrattar* Åsså ber du din sambo göra lika dant...

Den med störst mage e förmodligen den som e mest gravid.

• Göteborgsbruden
    MarcusEmelinJosefinesMamma skrev 2007-02-02 16:43:43 följande:
    Princess85 ... fram tills villken vecka kan man göra abort, killen jag badade med vill lämna mig nu eftersom jag inte är lika snygg å fräch som då vi träffades ... eftersom jag inte törs bada å så längre.
    Göra abort är du GALEN! Nej du får allt stå för dina handlingar o behålla barnet. O om du badar i parfym så luktar du bättre o killen stannar, hur bra som helst
  • Karolina1

"När hade ni barnvakt första gången?" följt av "absolut inte innan barnet fyllde 35"

• Göteborgsbruden
    CowboyGirl skrev 2007-02-02 16:43:27 följande:
    "Det högg nysss till i min TJEJMAGE, är jag gravid??"Vad är "tjejmage"??? Har tjejer en killmage? var sitter den isåfall????
    Jag undrar fan också vad tjejmagen är för nåt, känner man skillnad på olika magar???
  • Göteborgsbruden
    Karolina1 skrev 2007-02-02 16:45:37 följande:
    "När hade ni barnvakt första gången?" följt av "absolut inte innan barnet fyllde 35"
    Hehehe, lagom ålder

Jag vet inte så mycket mer om magar än att korna ska ha 4 :)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!