• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

ta kontakt med en psykolog om den inte lagt sig efter ett par dagar kan hända att kompisen behöver psykologsamtal samt sömntabletter

• starlet
    Maria och pojken skrev 2007-02-02 16:03:49 följande:
    Åh, ni fortsätter.De här två är sköna:Tråden för oss som fick vårt tredje barn i augusti 2006- Hej, jag fick mitt första barn i juli 2005, får jag hänga här ändå?Eller,Tråden för oss som har män som ser ut som lejon- Hej, min man ser ut precis som ett lejon får jag hänga med er?- Vi är ett sammansvetsat gäng och vill inte ha nykomlingar...Skaffa ett privat forum då!!!
    HAHAHAHA!Skrattande
  • harryboy

"haaaaalllllllåååååååååå"
    Är det någon hääääääääääääääääär??????????????

* 2006-09-18*
  • Sarius

Påhopp undanbedes!

Ehh...öppet forum jag skriver väl vad jag vill...

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Velour

-UUÄÄÄÄÄ, jag får inte säga negerboll!! Jag vill, jag vill, jag vill!! uuuuääää!

• Göteborgsbruden
    Sarius skrev 2007-02-02 23:49:59 följande:
    Något jag avskyr är :Kolla in mitt jätte-ur-suddiga-gravtest.Kan det vara ett plus?ÅÅhhh...hoppas hoppas!!Öhhh...testa igen om ett par dagar så blir det kanske tydligare...*Tipsar* Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
    Heehe ja såna frågor är ju sååå ovanliga o säger någon att dem inte ser något plus blir det ett jävla liv, hehe
    Screw you guys, I'm going home
  • Sarius

Gillar du namnet Cahssanhdrah?

Nej, det är fult.

Usch, vad elaka alla är, jag känner mig så kränkt.
    Ska avregga mig nu....

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Göteborgsbruden
    Sarius skrev 2007-02-03 12:05:40 följande:
    Gillar du namnet Cahssanhdrah?Nej, det är fult.Usch, vad elaka alla är, jag känner mig så kränkt.Ska avregga mig nu.... Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
    Hehehehe, precis!

Elaka elaka människa som säger sin åsikt
    Screw you guys, I'm going home
  • memelie

kevin WT namn eller inte ???

finns för många trådar om detta namn *suck*

Älskar min Johan!! Freja 21/10 06 *09:43*
  • Chilimon

Kom på en till grej

Jag hänger väldigt mycket i sandlådan, och när det där görs roliga "ironi-trådar" om knasiga namn och om barnuppfostran så kommer det titt som tätt inlägg "Jag hoppas verkligen att det här är ett skämt!!! " och "Eeehhh, skämtar ni eller?" "Är det på riktigt?"

Nej nej kära människor, dom allra mest seriösa inläggen finns i sandlådan

Allt är ju relativt
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!