• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jossebell

Zchimla dessa hatar jag verkligen jag blir så galen så jag vägrar.

Som "svaret hittar du i mitt krypin" du kan ge dig på att personen sedan är fanatiker i tråden "hur många har besökt ditt krypin"

• Göteborgsbruden
    Einnej skrev 2007-02-02 16:18:02 följande:
    HJÄLP snabbt, kan nån kolla mina test, jag tycker de ser ut som ett spökstreck men alla andra säger att jag behöver skaffa galsögon, varför säger dom de, för ett minus är väl ett plus eller?
    Visst är det ett plus, vem fan behöver glasögon, kisar jag så ser jag lika bra som alla andra
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Jossebell skrev 2007-02-02 16:20:50 följande:
    Zchimla dessa hatar jag verkligen jag blir så galen så jag vägrar.Som "svaret hittar du i mitt krypin" du kan ge dig på att personen sedan är fanatiker i tråden "hur många har besökt ditt krypin"
    Det tror jag också. Annars kunde dem ju skriva svaret i tråden lite senare men man är ju en dålig FL:are om man inte haft 1000 000 besökare
    Screw you guys, I'm going home
  • Jossebell

jag visste inte vad jag skulle lägga detta så jag lade en tråd under alla rubriker. Kanske nappar någon iaf.

• Zimlis

Jag är en tråd-dödare 3 min o inget nytt Herregud vart är världen på väg

• MarcusEmelinJosefinesMamma

"kan man bli gravid om killen fått utlösning i badkaret"

• miliasmamma

MarcusEmelinJosefinesMamma:
    Beror på var i badkaret han fick det. Men troligtvis är du gravid. Grattis!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!