Klassiska FL-repliker!
Ja *pust* tur att du frågade här först, för du vet väl att det är här och BARA här som du får fullständigt korrekta svar om hur du ska göra för att bli gravid, hur du gör när du är gravid och hur du sedan gör med ditt barn.
Ja *pust* tur att du frågade här först, för du vet väl att det är här och BARA här som du får fullständigt korrekta svar om hur du ska göra för att bli gravid, hur du gör när du är gravid och hur du sedan gör med ditt barn.
Nej precis och den moderna medicinska tekniken typ UL och så tror jag inte heller på.
Kan tipsa om ett jättegott, verkligen (läs "inte" här) rött vin..Fre. Mmmm smaskens, minst lika gott som vanligt vin...kommer nog att fortsätta att dricka det även när jag inte är gravid.
www.familjeliv.se/Forum-11-269/m18536815.html
Japp så är det!
känner mig också utmobbad och utfryst *brrr*
kommer man tillbaka här, måndagsångest å allt, så har folk haft KUL här under helgen...nääää, usch...
etanol - så länge du inte kräks på mig (duschade faktiskt i morse) så är allt ok!
"Jag tycker att alla som inte vill amma sina barn ska skämmas. Särskilt om anledningen är att man inte vill förstöra sina bröst. Skäms på er dåliga mammor.
"
tack för fanfaren etanol...ni ska känna er hedrade...det är inte varje dag nämligen!
(men eftersom jag och min sambo...hmmm...myste (!) till det innan vi steg upp var det nödvändigt...)
Och på tal om amning är det enligt barnmorskan mycket enklare att duscha och byta BH än att koka mjölkbehållarna.
Dävvil - just det även sambon ska få sig en slurk!
Omröstning: När hade ni sex senast?
Jag börjar få panik på de här fraserna (kanske för att jag är i v 14 och inte alls känner så, men, men):
"Jag går in i v 15 nu och magen börjar VERKLIGEN synas och den lille rör sig som bara den, hur är det för er andra?"
Fast jag satt hemma i bastun igår (ensam vågar inte chocka min stackars sambo med detta) och spände ut magen - jag lovar 7 månaden minst!!!! *very very sockerråttig*