Klassiska FL-repliker!
Fridapida - är du HELT säker på att hon skämtar?
Hur går det förresten fick du lärt upp dem om snoppar och rom och kravmärkta ägg å gu' vet allt?
Fridapida - är du HELT säker på att hon skämtar?
Hur går det förresten fick du lärt upp dem om snoppar och rom och kravmärkta ägg å gu' vet allt?
Dävvil! Shiiit *imponerad* kan du jobba samtidigt som du är på FL...det fixar inte jag. Uh..kommer att bli en kass mamma - har ju ingen simultankapacitet.
tycker hon kan utvidga till luskammar...DET hade varit värt en utredande text.
Pneu - jag har börjat inse att hela den här tråden är fullständigt OT hur vi än gör.
*skäller på etanol* Inte skrämma Pneu på det där sättet. Fy skäms.
Girlz - nu ska jag hem! Ha en härlig kväll, men ha inte FÖR kul utan mig!
Guttenmorgen eller nåt'!
"HJÄLP!! Hur ska jag kunna få pengar snabbt! Jag har sett världens finaste vagn på Blocket...som jag bara måste ha!! Problemet är att den kostar 5000 och jag har bara 1600 kr kvar denna hära månaden å jag måste köpa mat å blöjor å betala hyran å elen. HUR ska jag göra för att få tag på 5000 SNABBT????"
www.familjeliv.se/Forum-7-128/m18676326.html
Förlåt, det är jättesynd om alla som försöker få barn och har svårt för att lyckas med det, men what's up med att kolla om man är gravid med ÄL-tester?? Har jag missat nåt??
KK och Julias - mycket söta barn är det, men om jag säljer dem, vad ska jag då ha vagnen till???
...*gulp*..eller ni menade inte sälja permanent bara "hyra ut" till välmenande äldre män kanske??