Klassiska FL-repliker!
Sex - tja som Dävvil skriver...fast i mitt fall handlar det inte alls om att bli gravid...det är ju redan avklarat...hmmm *funderar på varför vi håller på dådå*
Sex - tja som Dävvil skriver...fast i mitt fall handlar det inte alls om att bli gravid...det är ju redan avklarat...hmmm *funderar på varför vi håller på dådå*
Dävvil - JA! Där har vi ju förklaringen! *fnissar*
"Jag har storlek 44 - är det en tjockisstorlek, kolla i mitt galleri - är jag tjock? [bild på helt normal tjej]"
Svar1: Nej 44 är absolut in tjockis, själv har jag ett bra BMI och drar ändå 44 - det hänger på längen och var "fettet" sitter.
Svar2: Nej då absolut inte! Jag har strlk 50 - det ni!
Svar3: Ja usch, själv har jag gått ner 20 kg och har nu strlk 32, 44 är verkligen astjockt.
Svar4: Jo, 30-40 är normalt, 44 skulle jag verkligen säga är en BiB-storlek.
*suck*
*skrattar*
Alltid lika spännande att komma in på jobb på morgonen och se vad som hänt i den här tråden - ni är inte kloka.
Julias mamma - gör knölen ont? Lägg i så fall ett varmt grötförband så ska du se att den har försvunnit till imorgon! Lycka till!! *styrkekjamiz*
Julias - jo såklart bröstmjölk *slår mig för pannan* att jag inte tänkte på det...
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m18371956-4.html
*beware of the TS*
Fy skäms - håll er till ämnet!!
Julias - helt klart - en blå vagn till en tjej - hur tänkte TS där egentligen?
Pneu - DÅ är det helt ok att frångå ämnet, men att bara glida bort sådär och börja prata om annat, eller ha en motstridig åsikt - nej usch.
*skrattar ondeskfullt* Ja vi har tagit fullständigt herravälde över tråden ... men håller oss ändå oftast till ämnet!!
Pneu - ja var det ett seriöst inlägg?? Flickfärg...FLICKFÄRG???? Va?
www.familjeliv.se/Forum-9-202/m17035788.html
Onej, man är bara otrogen om man "gör det" på riktigt. Håller man bara ögonen stängda och händerna på sin egen kropp är det helt ok!
www.familjeliv.se/Forum-5-154/m18636585.html
Förlåt...ska snart sluta tjata om onani...men den här var för bra för att låta bli...