Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

Sex - tja som Dävvil skriver...fast i mitt fall handlar det inte alls om att bli gravid...det är ju redan avklarat...hmmm *funderar på varför vi håller på dådå*

• Fröken Sophia

Dävvil - JA! Där har vi ju förklaringen! *fnissar*

• Fröken Sophia

"Jag har storlek 44 - är det en tjockisstorlek, kolla i mitt galleri - är jag tjock? [bild på helt normal tjej]"

Svar1: Nej 44 är absolut in tjockis, själv har jag ett bra BMI och drar ändå 44 - det hänger på längen och var "fettet" sitter.

Svar2: Nej då absolut inte! Jag har strlk 50 - det ni!

Svar3: Ja usch, själv har jag gått ner 20 kg och har nu strlk 32, 44 är verkligen astjockt.

Svar4: Jo, 30-40 är normalt, 44 skulle jag verkligen säga är en BiB-storlek.

*suck*

• Fröken Sophia

*skrattar*

Alltid lika spännande att komma in på jobb på morgonen och se vad som hänt i den här tråden - ni är inte kloka.

Julias mamma - gör knölen ont? Lägg i så fall ett varmt grötförband så ska du se att den har försvunnit till imorgon! Lycka till!! *styrkekjamiz*

• Fröken Sophia

Julias - jo såklart bröstmjölk *slår mig för pannan* att jag inte tänkte på det...

• Fröken Sophia

Julias - helt klart - en blå vagn till en tjej - hur tänkte TS där egentligen?

Pneu - DÅ är det helt ok att frångå ämnet, men att bara glida bort sådär och börja prata om annat, eller ha en motstridig åsikt - nej usch.

*skrattar ondeskfullt* Ja vi har tagit fullständigt herravälde över tråden ... men håller oss ändå oftast till ämnet!!

• Fröken Sophia

Pneu - ja var det ett seriöst inlägg?? Flickfärg...FLICKFÄRG???? Va?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!