• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Arvid06Allis09

I Love Dior:

Precis!

Läste nån tråd där en person skrivit ett inlägg i stil med att "Jag skulle aaaaaaaldrig lämna mina barn på dagis innan de fyllt fyra!!!!". Lät som om det i princip var barnmisshandel att lämna sina barn på dagis... (Ts ställde en fråga i stil med: Vi ska på bröllopsresa i fyra dagar, kan jag lämna min tvååring till min syster som h*n träffar flera gånger i veckan? Naturligtvis urartade hela diskussionen med folk som blev galna å anklagade för barnmisshandel å annat... *suck*)

• NinaFina

IdaBusan: Håller med dig! Läste en annan tråd där folk knappt ens kunde gå ut och hämta posten (i en villa) medan barnet sov för herreguuuuuuuuuuuuuuud! Nåt kan ju hända under de sekunderna man är borta!!!!

Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
  • jtoao

*garv* visst är det konstigt att dagis/barnakter är = döden för små barn... men alla mammor ska jobba minst lika mkt som alla pappor så att det är jämställt!!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Bekali

någon som vill gå med i min låta bli att bli gravid grupp?!

• Bekali

snälla hjälp.... jag har så himla svårt att sluta med nappen hur gjorde ni andra ?

• Bekali

jag förstår inte varför jag har sådant sugbehov, tror ni att det ökar med åldern , eller?

• Preggi

haha! den här tråden är den bästa jag läst!!!

Roligaste inlägget på föräldrasidan.

"Min svärmor gick ut med min son i vagnen och glömde att lägga i kudden, jag är så himla ledsen nu *gråter* Tror ni att han har fått en hjärnskada eller kommer han att kunna utvecklas normalt... "

• morsa06

Preggi- Haha jag läste också den tråden , jobbigt att måsta vara så överbeskyddande..

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!