• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • NinaFina

*puffar och ser om fler vill svara*

Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
  • Ela

etanol - Nej. Avvakta ett tag och se om det andra örat sitter kvar. Om det också skulle ramla av kan du starta en ny tråd.

Livet är underbart - men blir ännu bättre om vi blir fler
  • jtoao

svarar: öron är mest för syns skullom däremot ögon trillar ut eller näsan ruttnar då kan du ställa dig i kö hos bvc´s telefonsvarare

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Rönnbär

"Jag har inte läst tråden men svarar ändå"

• etanol

Jag brukar ALDRIG göra så....förutom när sambon klipper tånaglarna samtidigt som det haglar i övertorneå...Annars, nä ALDRIG!

• jtoao

min sambo får kalla mig vad han vill fårskalle/kossa/madrasspucko bara han gör det med glimten i ögat

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Tessa606

"Om man inte har sex mer än två gånger i veckan så har man inget bra förhållande och man bör lämna sin partner".

• MrsL
    NinaFina skrev 2007-02-21 11:15:29 följande:
    TS: Min man slår mig sönder och samman varje dag och han är hotfull mot både mig och barnen och utövar psykisk misshandel mot både dem och mig.Svar: Men lämna honom för Guds skull!TS: Lämna honom? Jag älskar ju honom! Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
    Eller en annan favorit:
    TS (tjej): Min kille har varit otrogen!
    FL-are: Lämna kräket!

TS (kille): Min tjej har varit otrogen!
    FL-are: Hon går säkert bara igenom en svår fas just nu, förlåt henne och krama om henne!
    Det är ingen lögn, det är en ny och förbättrad sanning!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!