• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • argentea

Zchimla: fan vilka påhopp! bad jag om DIN åsikt eller? tror du jag vill ha din åsikt bara för att jag bad om den? va? va?

• Zimlis

argentea. Jag har väl rätt till min åsikt så det så o kan du inte ta det så lämnar jag denna tråden...

(För att återkomma tre inlägg senare )

• morsa06

Nu ska jag anmäla den här tråden *fnys* Finns det ingen moderdator här som kan se vad som försigår??? HALLÅÅÅÅ!!!????

• argentea

Zchimla: Nej den här tråden är min! Min, min, min! Om du vill ha din åsikt för du faktiskt ha den i en egen tråd!

Och dessutom, om ni ska hoppa på stackars, stackars mig hela tiden så fort jag skriver nåt puckat så tänker jag avregga mig! Sug på den, du!

• Zimlis

argentea: Neeeeeeej du får inte avregga dej för att jag tycker nått.. Skickar "styrkekramar" o klapp på axeln

• argentea

Zchimla: Men ingen tycker ju om mig! *buhuhuuu* Ingen svarar på mina trådar utom folk med åsikter, och jag vill ju bara ha svar från folk som tycker som jag!

Det är faktiskt grymt synd om mig. Jag hade en åtta dygn lång förlossning och så tror jag att min man är otrogen mot mig för han kom hem en halvtimme senare än vanligt från jobbet igår. Och så gillar han inte att jag frågar honom tre gånger i timmen om han är otrogen och vad hans älskarinna heter och om hon har stora bröst! Dessutom är kronofogden efter oss eftersom vi söp upp räkningspengarna vi fick från soc. Jag behöver faktiskt inte folk som kritiserar mig!

• NinaFina

argentea: *Styrkekramar*

Lycklig tvåbarnsmamma till Elin född -96 och Isak född 23/10-06!
  • argentea

Tack! Ni är världens bästa! Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan er på FL...

(hrm, nej jag är inte ambivalent...)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!