• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Jag har fått post idag och är så glad....trallallalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Kathryn

Klassiskt FL; vad tycker ni om dessa namn/ min dotters namn?

Min syster svarade en gång med att fråga om mamman i fråga inte bara kunde nöja sig med att hon själv tyckte dotterns namn var finast i världen och kanske lägga sin energi på annat vettigt istället. Hon fick en mängd ilskna svar på det men jag håller med henne om att det måste finnas andra saker man kan lägga sin tid på än det...

• Preggi

En annan klassiker:

När lärde sig era barn gå? Min son är 6 mån och kan inte gå än. *orolig*

Svar:
    Min dotter lärde sig gå dagen innan hon föddes. Ring bvc! Det kanske är normalt men min dotter är ju så tidig och duktig och dessutom väldigt söt.

• Kathryn

-Det känns som att nåt rör sig i mig, vad kan det vara? ps. jag är i vecka 18+4.
    -Det är ju barnet förstås!
    -men jag trodde inte att man kunde känna nåt innan vecka 21, det har jag läst nånstans ju!

(läst i tråd för ett par veckor sedan)

• NicoFina

De var en tjej som skrev " min sambo porrsurfar de är så hemskt" Då var jag så less på alla sådana trådar så jag svara henne om hon kunnde fråga sin sambo om han hade några bra tips på bra porrsidor.

• NicoFina

Och oj vilket liv de blev och jag smög tyst ut igen=)

• MammaKulta
    Genial tråd! Skrattande Måste läsa hela....
    Eirin betyder fred
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!