• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Julias mamma

Jag brukar spy innan jag äter...då får det plats mer

• Morrizz
    Tines skrev 2007-03-06 13:36:39 följande:
    HJÄLP.Min dotter hostar och har hög feber för 3:e dagen, hon har även svårt att andas...VAD ska jag göra??? Mer än fråga er på FL? Mamma till Marcus och Isak
    undrar med....
    *puffipipuff*
  • Tesan81
    Morrizz skrev 2007-03-06 15:12:46 följande:
    Tines skrev 2007-03-06 13:36:39 följande: HJÄLP.Min dotter hostar och har hög feber för 3:e dagen, hon har även svårt att andas...VAD ska jag göra??? Mer än fråga er på FL? Mamma till Marcus och Isak undrar med....*puffipipuff*
    ge henne mun mot mun metoden och lite wiskey så blir allt bra
  • Morrizz

har ni tänkt på alla dessa citeringar folk gör i olika trådar, där ett sjok på 20 meningar hamnar i citatet....fast det bara var 1 mening som blev citerad?

• Arvid06Allis09

"Jag slutade med mina piller för fem veckor sen, å nu har jag som en klump i halsen... Är jag gravid eller vad tror ni?"

Seriöst, är folk helt körda eller??

• AlexandraK

Heeeeej! Jag ska få en liten dotter snart! Vi vet inte riktigt vad hon ska heta!!

Engla
    Thindra
    Daisy
    Barbie

eller

Zamantha

*öhhhhhhhhh*

• Sarius

Och jag ska få en son!

Jeremy
    Jason
    Jerry
    Northlander

Vad tycker ni?
    Är inte det fina namn?

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Idlur

Nä fy! så jäkla WT så jag DÖÖÖÖR! Förstår inte hur man kan vilja barn med såna namn, ni borde inte ha barn över huve taget!!

William är min son
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!