Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

FL är starkt beroendeframkallande, säkert narkotikaklassat om Socialstyrelsen hade känt till det.

• Dävvil

Nej så långt vågar de nog inte gå. Men bli inte förvånad om det dyker upp såna där fula lappar som de satt på ciggpaketen och snusdosorna. De hade inte ens vett att formge dem. Blä, om jag rökte eller snusade hade jag nog slutat för lapparna var så fula, inte för att det var farligt.

• Dävvil

KK- Ja usch! Det vet väl alla att det inte räcker med en glass.

• Dävvil
    måste ju föregå med gott exempel. Alla har säkert gjort något, hehe
  • Dävvil

Ja mä!
    Usch jag e trött, känner mig varm å har ont, kan jag vara gravid då? Blää.

En annan sak!! Det borde tatueras en varningstext på snoppen på killar, där ska det stå nåt i stil med:
    Denna produkt kan orsaka ett ofantligt svullande och svällande, kräkningar, illamående, personlighets- och kroppsförändringar. Hälsningar Socialstyrelsen och MVC

• Dävvil

Sofia- Nej men om du sade till honom att det skulle det, skulle han bli glad och stolt på något vis tror jag. Hörde av en vän att Malena Ivarsson sagt att hemligheten bakom ett långt förhållande är att beundra mannens penis och att skratta åt det han säger. (antar att hon menar hans skämt då).

• Dävvil

Nja lite lagom beundrar tror jag. Tycker det kan kännas lite löjligt att säga, men jag ser ju att min sambo gillar att höra att jag tycker om den. Men skulle jag bre på skulle det ju falla platt.

Väldikkt offtopic det här

Ja å särskilt nu när man förvandlats till en heffaklump är det skönt att höra att man ändå är vacker å underbar!

• Dävvil
    Det e häftigt!

Sant, så sant.

Man kanske kunde trycka varningstexten på kallingarna istället.
  • Dävvil

Kanelflicka- Hehee

Man får inte köpa panelgardiner, men sy dem själv är ok.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!