Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

tjorvisen- Tryck ner en sån där man silar pasta genom i toastolen först, fastnar ungen där vettu

Tyckte förövrigt taxtråden var roande och att man bör koppla hundrädda, de bör också plocka upp efter sig och göra något åt sin fobi.

• Dävvil

Mitt barn vägrar komma ut ur magen, det har varit där i 27 veckor nu. Har försökt locka ut det med löfte om ett nytt PS3. Vet inte vad jag ska ta mig till snart. *desperat*

• Dävvil

Har beställt ett Wii, men det har inte kommit än å vi har redan 3 st Gamecube, en xbox, en xbox360, ps2 och 2 nintendo DS. (Vi är beroende) Jag får försöka sno ett Wii någonstans. Undrar om man kan smuggla det mellan gravidtuttarna?!

• Dävvil

Ja fast har du sett vad den kommer att kosta?? Iiih man hisnar ju. Fast det e klart, kan man få mammaledigt redan nu så... hehe

• Dävvil

Hmm havandeskapspenning, sjukskrivning, foglossning? Usch nej, 10-åringar ska inte spela PS3! Det ska vara förbehållet oss gravida, vi är ju för det första två och majoritet. Kan alltid säga vi om oss. Så är det ju jobbigt att vara gravid, man måste ju få lite förmåner för att orka stå ut. Faktiskt. Det säger jag iaf till min sambo när han försöker knycka tillbaks sin 360 för att jag spelat Viva Pinata en hel helg.

• Dävvil

snigelspår (efter tjejen) Men mysrester och salta biten???

• Dävvil

Nu e det fredag, men snart e det måndag igen.

• Dävvil

Ja, vi kan tipsa. Alla på FL vet ju bästare än bm på förlossningen, det är ju ett vedertaget faktum.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!