Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

etanol- Ja det är sällan jag diskuterar den delen av min kropp med andra, det har du rätt i. Men trådarna på FL är som tv-såpor, det är lätt att fastna i något man egentligen inte bryr sig om.

*flamberar lite skumbananer*

• Dävvil

Sofia- Hehe ja jobbet går lite fortare när man kan kika på allt härinne. En hel värld av dumhet!!! Undantaget naturligtvis alla vi här å i etanolien, osv. Ni vet vad jag menar.

• Dävvil

En FL-godis så här vid hemgångsdags:

Väx upp!

• Dävvil

Oj, jag menade inte att förvirra någon med att återgå till topic sådär plötsligt utan förvarning.
    Väx upp! (det var någon som skrev det till mig och andra i chokladboll/negerboll-tråden, som förövrigt spårade ur ordentligt. *oskyldig* :D)

• Dävvil

lilla79- njae rent tekniskt så har det väl blivit en trådhärva. Det är nog bara saker som går på spår som kan spåra ur.

• Dävvil

lilla79- det e kul med, att de ballar ur, när de sällan är några "ballar" där! *flamstrött*

• Dävvil

Ja gud ja. Å det roligaste är de som VÄGRAR acceptera att man inte tycker som de, så de bara rapar ur sig samma sletna argument om å om igen, som en trasig Carolaskiva. Undrar om utmattnings/tjatmetoden räknas som misshandel eller tortyr?!

• Dävvil

Ja, jag såg när de gjorde ett experiment i programmet mythbusters på discovery med just vattentortyr. Fast tjejen som blev utsatt kunde avbryta när hon ville, så blev hon ändå påverkad och lite nedbruten. Grät faktiskt.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!