• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • jtoao

För att kunna anmäla den såklart... därför försvinner ALLA roliga trådar inom 24 timmar.

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • jtoao

För om någon inte är solklart så ska det faktiskt anmälas så att det kan redas ut vem som hade rätt <--   är faktiskt ett citat.

• karma5
    Jag som precis ställt en fråga runt hur andras 1,5-åringar talar...men mest av nyfikenhet över om jag minns helt fel från sonens storasyrra som jag minns talade massor vid 1,5 år och brorsan säger nada. Ville kolla om mitt minne var helt ute och cyklade...

Men det där med styrkekramar har jag själv reagerat på och annat som får mig att rysa är "kramizar"
  • jtoao

Min dotter snackade bara några ord vid 1.5 det är heeelt individuellt *S*

Jag undrar om en kram enter duger eller om kramizar är något helt annat..

• revik

SJälv kan jag bli rätt trött på "hemska bio-mamman" eller "hemska nya 'mamman'"... Fast det innefattar ju en hel kateogori här på FL - och jag står med en fot i varje läger...

• Gutegirl

Återgå genast till trådens ämne!!
    //Moder-at
    Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • Fridapida

Om mina barn äter McD? Kanske en gång, men då fick de inte strips och läsk! JAG är ett hälsofreak!!!

(hjälp)

• Miot

Hjälp!! Jag håller på att tappa huvet, jag råkade komma ikläm när jag skulle stänga balkongdörren! Bör jag uppsöka läkare??? *orolig*

• Arvid06Allis09

Miot: Näääääe då, läkare är bara outbildade svamlare!! Myyyycket bättre att du frågar oss här på FL! Vi vet å kan allt! Mitt råd, ta två alvedon å tejpa med lite silvertejp så ordnar sig allt!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!