• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Sofia(siffror):
    Ja, jag hörde talas om ödmjukheten också.
    Du är ju förresten inte onormal, konstigare vore det om kunde slita dig härifrån!

• 13 år emellan

SandraJ:

Blanda i lite bröstmjölk vet ja!

• SandraJ

Alltså jag har t.o.m ringt BVC om hennes ätstörning men där får man ju ingen hjälp. Är hon anorektisk eller vad är det för fel på henne?????

• Idlur

hahaha men guuud va roliga ni är idag *skrattar ihjäl mig här*

William är min son
  • Älskade Ängel

Har inte läst hela tråden, men är  inte en vanlig fråga:
    Är jag gravid?

♥+♥=♥♥♥?
  • Amine

Sandra J, ta bort bitarna så lär hon sej

• Tussetösen
    mamman Linda skrev 2007-03-09 10:52:50 följande:
    etanol skrev 2007-03-09 10:03:54 följande: Jag är nog världens hemskigaste människa. Imorse GLÖMDE jag att det var pyjamasparty på dagis och fick rusa hem med lillebror i vagnen för att hämta den...Kommer jag till helvetet nu???*ångestmamman* Här på FL skulle ju jag aldrig erkänna det som hände mig för några veckor sedan...jag är i godis (JAAAAA godis!!)affären med mina barn och går därifrån...efter mig kommer kassörskan springande "ursäkta mig, ursäkta mig!! Bebisen är den din?"Eh...*hmm* ja just det ja, han hade jag med mig *asg*(att jag med största sanorlikhet skulle upptäckt bebisförlusten i bilen är strunt samma i sammanhanget, jag är en skitmorsa!!)*obs* pinsamt, men det är en sann historia *obs* *fniss*
    Hahaha..
  • Pneu

Ånej, såg att någon ett par steg bak i tråden tänker ha sitt barn i bärsele [infoga sjalpropaganda samt bärselesskrämsel här]

• Julias mamma

Tjorvisen:

*gråter* för DU är så jädrans taskig...
    Jag säga till min mamma......

Kan någon ge mig en *styrkekjamizz*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!