• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • 13 år emellan

Åh nej, nu har jag också fått sånna där äckliga flytningar som luktar sperma...

Julias mamma:
    Tjorvisen är bara sååå taskig! Hon fattar ju ingenting!

Puzziz

• Fröken Sophia

13 år emellan: Usch ja, det har hänt mig med och alltid efter att min sambo och jag bara har "gosat" lite. Jag kollade med mvc, men de kunde inte hjälpa mig, kanske någon annan här har svaret?

• Fröken Sophia

Sandra J: Jag hade ringt ätstörningsmottagningen på närmsta sjukhus och bokat en plats för henne - let´s face it en dag förr eller senare kommer alla tjejer att hamna där.

• tjorvisen

Jaja whatever. Fixar du inte att höra sanningen så är det ditt problem och inte mitt. Några jävla "styrkekjamizar" får du iaf inte av mig! Bra att du ska säga till din mamma. Då kanske ni kan ta det där om blommor och bin på en gång för det verkar det som att du helt har missat *suckar*

Julias mamma skrev 2007-03-09 11:57:28 följande:
    Tjorvisen:*gråter* för DU är så jädrans taskig...Jag säga till min mamma......Kan någon ge mig en *styrkekjamizz*
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen

Jag kan men eftersom jag tydligen är så taskig så får du fan klura ut svaret själv!

Sofia7912 skrev 2007-03-09 12:38:19 följande:
    13 år emellan: Usch ja, det har hänt mig med och alltid efter att min sambo och jag bara har "gosat" lite. Jag kollade med mvc, men de kunde inte hjälpa mig, kanske någon annan här har svaret?
  • tjorvisen

Sondmatning?

SandraJ skrev 2007-03-09 11:29:39 följande:
    Min dotter är 8.5 månad, hon tycker inte om såsen i maten jag ger henne, hon vill bara äta bitarna. HJÄLP!! vad ska jag göra???
  • 13 år emellan

Jag ringde till veneriska kliniken och dom frågade om jag hade klamydia!!!
    Asså! Guuud vad jag blev förbannad! Såå j**la oförskämt!

• etanol

Så ja, nu tar vi och lugnar ner oss. Det här är ju en seriööös tråd.

• 13 år emellan

Etanol:

Märkte du så tyst det blev!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!