• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

13 år emellan PRATA - INTE - OM - RÖDVIN

Jag är sååå sugen på ett glas, eller tre och några goda krämiga dessertostar...det kan väl inte skada, eller???

• SandraJ

Det som är bra för dig är bra för bebisen i magen. Så drick en flaska rödtjut och kläm i dig några opastoriserade ostar.

• 13 år emellan

Och råbiff!
    Och rökt aborre!
    Och sushi! (Får man äta sushi?)
    Med sake!!!

Jä**la Etanol! Allt det här är ditt fel!!!

• Fröken Sophia

sandra: så rätt du har!! Ikväll blir det alltså en riktigt frossarkväll!! Men jag lovar att inte blanda rött/vitt/sprit omvartannat för det mår jag inte bra av...

• SandraJ

Bra! Man måste tänka på sig själv.... Då mår bebisen bäst!

• 13 år emellan

Allså! Vad menar ni egentligen?
    Vem köper flaskor nu för tiden?
    Det krävs väl en hel box?

Jag mår skiiit-bra efter en hel box....

• tjorvisen

Jaha nu tror du att du är värst också eller??? Jag råkar vara äldre än dig (typ 18) och väntar mitt femte barn. Har inga föräldrar heller och farsan till ungarna är väck. Han kommer över bara för att få sig ett nyp ibland och ibland så blir det visst resultat av det. Aja, jag skiter väl i vad fan du gör med ditt liv men mitt funkar då jävla bra!
    Moralunge där!!

Julias mamma skrev 2007-03-09 13:16:15 följande:
    Etanol:Asså!!! Du ska inte säga till mig vad jag ska göra...jag är liksom 16 år och har 4 barn så jag vet nog hur man tar hand om sig!
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen

Ja men skynda dej å stick då!!! Vad fan väntar du på??? Jag skriver väl vad jag vill och tar du åt dej så har du säkert problem av nåt slag!

Julias mamma skrev 2007-03-09 13:09:25 följande:
    Tjorvisen:Lämna tråden om du inte kan tillföra något vettigt...Jag gör det i alla fall!!!
  • tjorvisen

Med en sån nervklen morsa så kan man inte ha annat än ångest hörru!

SandraJ skrev 2007-03-09 13:51:32 följande:
    nej men gud... hittade en till...hahaMin son är 1 månad, han låter mycket på natten. Drömmer han eller har han ångest?
  • blommanbarn

råkade springa förbi tråden, oj vad arga alla verkar !! trevlig helg på er.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!