• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Arvid06Allis09

Ha, försök att jag iväg mig bara!! *klibbar mig fast som ett gammalt tuggummi under skon*

Julias mamma: Mmmm, smaskens! Nää, seriöst, jag såg också den tråden eller en liknande... Folk är verkligen äckliga!

• Julias mamma

Jag måste väl gravid gravid nu efter 15 mån försök!

Har bim -2 idag och testade neg i morse...

• Fröken Sophia

Julias mamma: Är du säker på att du inte får ett svagt plus??? Du är säkert gravid! Skicar ett gäng *styrkekramar*

Förresten - folk är äckliga. så är det bara, men att erkänna det här på FL - idioti!!!

IdaBusan : *tar hjälp av HA och ett helt gäng Djurgården huliganer*

• etanol

Jag är inte äcklig, bara på tisdagar, men det fååår jag faktiskt för min mamma...*hopplar iväg till legosarna*

• Julias mamma

Jo det kanske är ett plus där...*springer och hämtar en bläckpenna*

Nu så...Jippie..jag är äääntligen gravid!

• Julias mamma

Sofia:

Har Djurgården huliganer?....trodde det var en förskola

• Fröken Sophia

etanol - vad gör du när du är äcklig dådå? *nyfiken*

Julias mamma - way to go!!! Ta en bild på magen nudå så vi får gissa vad det blir!!!

• Fröken Sophia

Julias mamma - har du varit på ishockey på sistone?? Djurgården HAR huliganer - om de kommer från förskolan eller inte det vet jag däremot ingenting om!!

• Julias mamma

Nej, dom kanske kommer från ett fritids förresten...för dom är nog upp till 13?!

• etanol

Sofia: Låter bli att borsta tänderna på morgonen...*muhahhaahahaha*...fiser under täcket...*muhahhaahahaha*...bajsar med öppen dörr...*muhahhaahahaha*...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!