• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pneu

Jag tänker bara på MER Päron-reklamen i de sammanhangen, med enn yfödd päronbebis och en päronpoolskötare.

• Pneu

Dävvil - *styrkekramar* Du är så stark gumman, du kommer att ta dig ur det här!

• Arvid06Allis09

*knallar in efter en god natt sömn, blir upprörd över alla påhopp å ANMÄLER samtliga till närmaste moder-ator*

Ha en bra dag!!

• Pneu

IdaBusan - Kan du inte se något som du måste gå och kräkas av också? Det har jag sett att man ska göra.

• Fröken Sophia

Dävvil *fnissar* näää tror inte heller att någon uppfattade ironin så du går nog fri! Kommer ihåg Lorry sketchen, skitkul!!

Pneu - jaaaa just det, det var längesedan man såg den reklamen!!

"Jag hade sex med en annan kille när jag hade ÄL och sedan med min sambo en vecka senare - vem tror ni är pappa till barnet?"

• Julias mamma

God morgon kära fränder....

Brukar ni äta snor? (såg ni den tråden ngn gång)

• Pneu

Julias mamma - ja, i den tråden var det många som kräktes. Deras datorskärmar måste vara av en upprörande sort, helt olik min (den är inte det minsta kräkframkallande).

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!