• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Usch va trött jag är. Hehe men kul att läsa allt ni haft för er härinne sen igår em.

• Pneu

Sofia7912 - men jag blev gravid av FL! Då måste det ju gälla alla.

• Fröken Sophia

Dävvil - ja utan oss...hur kan man få lov att ha så roligt utan att vi är med??? *surar*

• Fröken Sophia

pneu - nej vi har alla olika sätt att bli gravida, en del väljer att ha sex varje dag ÄL, en del varannan dag vid ÄL, andra nöjer sig med att titta på snoppar och en del (t ex Moder Maria) blir befruktade av den helige anden. Alla sätt är heeelt normala.

• Pneu

Sofiaetc - *puh* då är jag ändå normal. Jag har knappt kunnat sova och har surfat på familjeliv som en besatt för att få så många expertutlåtanden som möjligt.

• Dävvil

Sofia7912- Usch ja, utelämnade sådär. Ska minsann anmäla!

Ja den helige anden, en klassiker. Undrar vad faen Josef tänkte när hon kläckte ur sig det. Hahaha

• Pneu

Dävvil - kanske föreslå redaktionen att starta en jag-är-mobbad-sektion. Jag tror den skulle passa bra mellan Skönhet/Mode och Skräck.

• Fröken Sophia

pneu - du är helt normal, men som jag har förstått på många här så är det just "tittat på en snopp" som verkar vara vanligast.

dävvil - bra - bara på dem bara!! (att vi hade andra saker för oss igår kväll har ju inte med saken att göra) Jaaa, stackars Josef, men det finns ju många nutida exempel på det t ex: "Jo, jag lovar att det är ditt barn, de kan bli mulatter även om vi båda är vita." eller "Jo det är ditt barn även om du har varit i Irak i 18 månader (sagt om 3 mån bebis)."

• Dävvil

Hehehe jo man kan säkert lura en del nutida stackars killkrakar med. Var det inte i Lorry de hade en sån sketch, när mamman å pappan, bägge kritivita beundrade den söta kolsvarta babyn. Barnmorskan kunde tillslut inte hålla tyst å sa nåt i stil med: Förhelvete, barnet e ju en neger.
    Varpå föräldrarna undrar om hon är rasist. Mamman säger till pappan, ja men du har väl en farbror som är lite mörkhyad, han kanske brås på honom. (Kommer inte ihåg exakt här nu, så inga sketna påhopp)

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!