• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

Varsågod mammelie!

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • mammelie

(måste bara säga att jag är så jävla glad över att det finns en tråd där folk är lika ironiska som jag!! Äntligen några som förstår sig på en!!)

Mr Eltandborst: here I come!! Whiiihaa!!

• columnavertebrae

mammelie, du är fantastisk!

• Lykiska

Min son sitter och drar sig i snoppen när han sitter på pottan. Tror ni han är sexfixerad? *orolig*

• Fridapida

Lykiska
    Ja... det tror jag *allvarligt* Men det är ju inte konstigt med tanke på hur han blev till. Och varför exponerar du honom för hans snopp? Dålig mamma

*ringer soc*

• Lykiska

Fridapida, Nej, inte soc igen, de vill ju redan ta honom för att han inte har fårskinnsfäll i vagnen! :-O
    Men har du några bra tips? Bakbinda händerna funkade inte...

• Fridapida

Lykiska

Okej, jag väntar med soc, men bara för att du verkar villig att förbättra dig! *strängt*

Ja bakbinda är en effektiv metod som jag rekomenderar varmt! Annars kan du köpa en modern variant av kyskhetsbältet. Kontakta mig så kan du få köpa av mig, jag säljer nämligen. 5835;- Men det är det väl värt för att slippa en sexgalning i familjen??

• Lykiska

Fridapida, ja, jag låååvar att bättra mig.
    Du tror inte det funkar med silvertejp då?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!