Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

Ja eller att katter är värda mer än barn, det vet ju varenda barnunge att man kan få en katt nästan gratis medans barn kostar en massa pengar, duh!

• Dävvil

Jo det är sant, men jag tror barn kostar mer ändå.

*skrattar åt KatKats kommentar* Sofia, du får inte lämna kassen öppen sådär. Du vet att KatKat är en snabb anfallare.

• Dävvil

Ja jag vet, men hon är ju tå tööööt!

• Dävvil

Ja å de fina glitterstjärnorna jag målade på partyt vi hade. Önskar jag hade någon svansföring överhuvudtaget.

• Dävvil

*viskar* tänk om hon råkade ut för samma sak som etanol?

• Dävvil

*viskar* hennes man förbjöd henne att hänga här med oss. Hon lever nu vidare i våra hjärtan och har ett riktigt liv, IRL. Vi ser henne ibland, som en vålnad som oroligt hemsöker våra trådar.

Missi- orkar inte ge mig in i den tråden. Blir så mycket krigande. Tror inte på förbud, folk får alltid tag i sin grej, svälter sig till döds om de verkligen vill.

• Dävvil

Hjälp jag tror jag är homosexuell kille i en heterosexuell kvinnas kropp. Jag lurar ju min man dagligen.

• Dävvil

Missi- Tja, nja men om man känner sig som en tjej (fast är född kille) och gillar tjejer, då är det väl inte onödigt? Fast helt klart enklare är det väl att vara född i det kön man känner sig som.

• Dävvil

Missi- fast å andra sidan, ibland tycker jag det känns onödigt att va född alls.

Airy- Tänk att födas som kackerlacka, en av de arter som förutspås kunna överleva kärnvapenkrig och har en enorm överlevnads- och anpassningsförmåga MEN vara hatad av alla... Blä

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!