Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

Klassiska FL-repliker!

morsa- De ska ha barn, snart. Jag sa med att hon skulle lämna honom, men det är ju inte så lätt alla gånger.

• Dävvil

Okej, ja då kunde du ju ändå förklara. Först trodde jag du skickade bara typ; Hej det är slut.

• Dävvil

Jag har struntat i att göra slut med en del. Undrar om vi fortfarande är ihop då? Undrar vad min sambo skulle säga om de dök upp. Hihi

• Dävvil

Hoppas de fattat nu då. Har ju ändå vart ihop med sambon i snart 4 år.

Pneu- hehe bra du fick fiolerna

• Dävvil

Va mysigt!! Jag å min sambo var väldigt antibarn i största allmänhet, tills förra året, då det började bli lite trist när mensen kom, då förstod vi vad som hänt.

• Dävvil

*ler* Jag har vart inne där å glott hela dan. Vågar inte skriva nåt bara, får alltid färgglada mail. Fast jag har klarat mig någon vecka nu tror jag

• Dävvil

Momsie- Det finns andra föräldraforum??? *en ny värld öppnas* Ja här verkar det ha samlats en ovanligt stor mängd perfekta tyckare.

• Dävvil

Åh... jag har hamnat fel, för jag OT:ar alla trådar, tycker som jag vill, oavsett ts i tyckartrådarna å deras muppiga anhang. (färgglatt mail kanske?)

• Dävvil

Skitunge- Mmm fast de påstår att det har att göra med hur man uttrycker sig, men jag ä skeptisk.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!