• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell
    Julias mamma skrev 2007-03-20 08:12:43 följande:
    "Hjälp! Vad är det för knöl jag har i underlivet? "Du är gravid!
    Eller också är det din man som sätter på dig.
    Just because you're paranoid, it doesn't mean they're not after you...
  • Fröken Sophia

*skrattar*

Alltid lika spännande att komma in på jobb på morgonen och se vad som hänt i den här tråden - ni är inte kloka.

Julias mamma - gör knölen ont? Lägg i så fall ett varmt grötförband så ska du se att den har försvunnit till imorgon! Lycka till!! *styrkekjamiz*

• Julias mamma

Sofia:

Jag kan inte hälla på bröstmjölk då?

• Fröken Sophia

Julias - jo såklart bröstmjölk *slår mig för pannan* att jag inte tänkte på det...

• Pneu

En del TS kanske har druckit för lite bröstmjölk?

• Arvid06Allis09

Håller med Sofia: Det är alltid lika skojjsigt att titta in här på morronkvisten, för att läsa alla inlägg man missat! Hehe...

Min son (tre månader) sover i egen säng, i eget rum å jag ammar inte på natten... Är jag en dålig mamma, kommer han få men för livet??

Mississell: Hehe, knöl i underlivet = karln som sätter på en...

• Dävvil

Sofia7912- Haha vilken surkart.

Pneu- absolut för lite bröstmjölk, gröt å banan.

• Pneu

*sjunger om krokodilen i bilen så det ekar över FL (det funkar alltid på vår ettåring när hon är gnällig)*

• Julias mamma

Ja, vi borde skämmas hela bunten här för att vi tagit över tråden...dock håller vi oss till ämnet!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!