• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pneu

Men jag har läst att det är okej att gå ifrån ämnet, så länge man inleder inlägget med "Lite OT, men ...". Är det inte så?

• Pneu

*viftar med ett gulligt parasoll i ngn flickfärg* Bara så ingen ska missta sig.

• Fröken Sophia

Julias - helt klart - en blå vagn till en tjej - hur tänkte TS där egentligen?

Pneu - DÅ är det helt ok att frångå ämnet, men att bara glida bort sådär och börja prata om annat, eller ha en motstridig åsikt - nej usch.

*skrattar ondeskfullt* Ja vi har tagit fullständigt herravälde över tråden ... men håller oss ändå oftast till ämnet!!

• Fröken Sophia

Pneu - ja var det ett seriöst inlägg?? Flickfärg...FLICKFÄRG???? Va?

• Pneu

Jag väntar på första tråden där någon gör en omröstning:
    Kan jag ha blå jeans på mig eller är det för manligt?
    (finns den kanske redan?)

• dinmamma

Kan jag gå till jobbet, eller är jag okvinnlig då?

• Pneu

dinmamma - fy skäms, stanna hemma och le när du handdiskar!

• dinmamma

Men jag måste ju gå ut med min urban emmaljunga super edition 3000 multi med flickfiltar och glassa på stan! Hur ska jag då ha tid att handdiska? Bäst att skaffa städhjälp.

• Dävvil

Julias mamma- Haha dottern bli bög. Först könsbyte sen homo eller tvärtom kanske. Äh nu förvirrade jag mig själv, för tidigt för sånt tänk.

Pneu- DU kan ha blå jeans, men bör ha ett skärp i rött eller rosa. Eller väldigt flickiga accessoarer.

Jag ska förresten köpa en ljusblå barnvagn, för jag gillar den färgen. Vet inte vad det blir för kön på barnet än, är jag en dålig mamma då?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!