• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bebbe2006

etanol: Nej, jag menar vecka 3, men min mage ser ut att vara vecka 43. Den kom jättetidigt. Finns bild i mitt galleri...

• Dävvil

Fridapida- oh my god!! Det e ju värsta RIcki Lake/Jerry Springer.

• Fridapida

Dävvil

Jag vet, jag försökte skriva lite förnuftigt, men det var ju ingen ide, nu skrattar jag åt dem istället! Hos dem går hissen inte ända upp!

• Dävvil

Fridapida

Å de har inte alla chips i påsen heller!

• Fridapida

dävvil

eller hur!

Dessutom ha de inte alla hästar i stallet! De som är där är för övrigt halta o gamla!

• Pneu

De där "har min sambo varit otrogen?"-trådarna är ju annars en solklar hit. Självklart kan FL-medlemmarna, utifrån en femradig trådstart, svara på det bättre än någon annan.

• Fridapida

Pneu

Ja, speciellt eftersom den infon TS lämnar i början aldrig stämmer. Så fort någon kommenterar negativt så svarar ts med att "men du vet ju inte hur han är egentligen" eller något liknande. Det kommer alltid fram ny info från TS som på ett eller annat sätt motsäger allt hon sagt tidigare.
    upprörande

• Fridapida

finns den? Jag är aldrig där... inte sedan jag hittade till fl...

ang länken... men herregud! *asg* jo, det är här på FL all expertis finns.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!