• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Gutegirl

Jag startade tråden för att få stöd, ska ni bara hacka på mig kan ni lämna tråden!

Jag vet att du läser vad jag skriver.
  • KatastrofKatt

*anmäler sig själv*

stryk mig medhårs
  • Pneu

*stöttar upp Gutegirl med några ponnyer*

• etanol

psst, jag tror Gute är ute efter en sån därninga kjamizz, nån som känner sig manad...*viskar*

• Pneu

Äh, hon kan styrkekrama ponnyerna ju. Och kamma svansen och sniffa i sig plastdoften.

• Fröken Sophia

JAAAAA...slänger mig om halsen och ger Gute en *jettesuperstyjkjekjamizzzzz*

• Dävvil

*kjamizz* till Gutegris, ja menar Gutegirl
    Vad var det för tråd hon startat för att få stöd? *borta*

• Fröken Sophia

Jag fick barn i lördags och nu tycker min man att det är dags att ha sex igen. Jag blev klippt och sydd med 40 stygn så det gör lite ont där nere. Men jag är så rädd att han ska lämna mig om jag inte släpper till. Snälla jag behöver råd!!! Ska jag gå med på det och kanske smörja in mig med Xylocainsalva eller ska jag säga nej?? Klarar mig inte utan honom - han är så underbar!!!

• Pneu

Sofia - såg du inte till att spara några av de smärtstillande tabletterna de erbjöd dig på bb? Det gör alla riktiga kvinnor.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!