• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • tjorvisen

Ägglossning innebär att de ägg som lyckas lossna från kartongen kan bli befruktade av hanen i huset *veta*

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Fröken Sophia

tjorvisen - befrukta ... hmmm... ska han visa snoppen för dem?

• Pneu

tjorvisen - men är det inte väldigt lätt att skada sig på det trasiga skalet?

• tjorvisen

Inte bara visa, han får väl sprätta lite oxå!

Sofia7912 skrev 2007-03-20 15:16:26 följande:
    tjorvisen - befrukta ... hmmm... ska han visa snoppen för dem?
  • Dävvil

Om han kommer över äggen, så där som fiskar gör kanske? Spruta mjölken över rommen så att säga.

• tjorvisen

Vem har sagt att han ska vara I äggen och fippla??? Å vem har sagt att att äggen är trasiga??? NI LYSSNAR JU FÖR FAN INTE!!!! LÄS ORDENTLIGT!!! Å SLUTA HACKA PÅ MIG!!!

Pneu skrev 2007-03-20 15:16:38 följande:
    tjorvisen - men är det inte väldigt lätt att skada sig på det trasiga skalet?
  • Pneu

Plötsligt blir helgfrukostarna så mycket mer spännande *ser redan fram emot lördag*

• tjorvisen

Ja precis! Äntligen någon som lyssnar *styjkekjamizar till dej*

Dävvil skrev 2007-03-20 15:20:18 följande:
    Om han kommer över äggen, så där som fiskar gör kanske? Spruta mjölken över rommen så att säga.
  • Pneu

tjorvisen - de går ju faktiskt sönder om de lossnar och faller i golvet. Sådetså.

• tjorvisen

A men HALLÅ!! De kan faktiskt lossna från LOCKET och ramla ner i själva KARTONGEN!! Daaaahhh!! Fattar du INGENTING??? Bara hackar på mej hela tiden ju *snyft*

Pneu skrev 2007-03-20 15:22:31 följande:
    tjorvisen - de går ju faktiskt sönder om de lossnar och faller i golvet. Sådetså.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!