• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pneu

Kycklingar pickar faktiskt mer än hackar. Om vi nu fortfarande pratar om äggen.

• Dävvil

är det kycklingar i äggen?? Men då är de ju redan befruktade, behövs ingen bebisverkstad där inte

• Arvid06Allis09

Ojojoj, sitter här å skrattar så att tårarna rinner över dagens ansamling med inlägg!! Ni är bäääääst tjejjer! Själv har jag plågat min son med sol å frisk luft idag... Fast det kanske man inte ska säga högt här inne?? *viskar*

• Dävvil

Idabusan- Jag har redan ringt soc 3 gånger om din stackars plågade son.

• Fröken Sophia

IdaBusan -- HUR kan du bara göra så mot din son??? Va?? Dävvil bra jobbat, jag ställer gärna upp och vittnar om detta ohyggliga barnplågeri...

• 2småskruttisar

9 rätt av tolv...Cool kanske ska se över våran videohylla....hehe....

• Fridapida

Men ni är ju helt efter. Man öppnar kartongen, killen gör helikoptern över de nu blottade äggen. Sedan börjar verkstaden. Då börjar färäldrarna finurla ihop massa redigheter som den blivande mamman kan ösa ur sig här på FL! Det är DET som är bebbeverkstaden! *till er tjänst*

• 2småskruttisar

hehe...nee då....
    vadå..har inte alla hylla full med ridande ponnisar??

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!