• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-03-20 14:53:36 följande:
    Jag fick barn i lördags och nu tycker min man att det är dags att ha sex igen. Jag blev klippt och sydd med 40 stygn så det gör lite ont där nere. Men jag är så rädd att han ska lämna mig om jag inte släpper till. Snälla jag behöver råd!!! Ska jag gå med på det och kanske smörja in mig med Xylocainsalva eller ska jag säga nej?? Klarar mig inte utan honom - han är så underbar!!!
    alltså, ska man leva tillsammans, måste man lära sig att kompromissa. smörj in dig med leverpastej och ge honom en avsugning!
    stryk mig medhårs
  • Dävvil

Sofia7912- Ta en rejäl skvätt whisky och svälj, stänk sedan whisky därnere och bit ihop. Du klarar det gumman, du är stark!! *styrkekramar*

• Fröken Sophia

Åhh tack för alla tips och allt stöd! vad skulle jag göra utan mina vänner på FL??

• Pneu

*tycker det är enklast att bara köpa ett storpack ägg på Maxi*

• Dävvil

Pneu- å sen bara lossa dem från kartongen?

• Pneu

Däävil - ja, det kan vara lite trixigt ibland, men oftast går det utan tester.

• Fröken Sophia

men måste man inte testa så att man verkligen fått loss äggen *förvirrad*

• Dävvil

ja man kanske kan testa med några, köp ett tolvpack, så har du några att testa med.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!