• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Idag är det en sån där pissdag, barnen skriker och jävlas med varann om vartannat och när jag hängde tvätt nyss så var det;

-en strumpa på strecket
    -lyfta bort bebis från strecket
    -en strumpa på strecket
    -ta första strumpan av dottern och hänga på strecket
    -ta bort bebis från strecket
    -hänga en strumpa på strecket
    ta andra strumpan av dottern och hänga på strecket
    -hänga en strumpa på strecket
    -lyfta in bebbe och dottern på toa för att sortera badleksaker
    -hänga upp resten av tvätten

För att inte tala om fikastunden innan det...

-bre smörgås åt bebbe och skära kanter
    -bre smörgås åt dottern och skära kanter
    -bre smörgås åt mig
    -bre ny smörgås åt bebbe för han kastade sin på det inte alltför rena golvet
    -hämta juice åt dottern
    -bre ny smörgås åt dottern
    -hälla i juice åt mig
    -bre en ny jävla macka åt bebbe...¤#"%
    -äta en tugga på min macka
    -bre en ny macka åt dottern
    -ge bebbe vatten
    -torka vatten från bebbe, bord och golv
    -bre en till mackjävel
    -plocka upp mackor från golvet
    -torka av det värsta smörklickarna från golvet och bebbe
    -ta en tugga av min macka
    -duka av bordet
    -in med bebbe i kylen och limpan i gåstolen
    -ut med bebbe ur kylen
    -bråka med dottern om var limpan ska vara
    -vickar ur juicen på bordet
    -ser prickar framför ögonen
    -slipar kniven till sambon kommer hem
    -ställer in limpan i förrådet
    -häller ut det sista av juicen i sambons finskor

Föräldraledig, bah!!! När faen är man ledig undrar jag?

• Fröken Sophia

etanol *skrattar så att tårarna rinner*

Jag läääääängtar tills att jag ska vara mammaledig!! Hade inte vi en diskussion om barnflickor för ett tag sedan förresten??

• Fröken Sophia

IdaBusan - smart av dig att länka externt...den här frågan har ju diskuterats, med omröstning, även här. Men den orkade jag f-n inte delta i.

• principisessan

IdaBusan: håller med, så jävla löjligt.. och förresten så tror jag nog att både Ola Salo och sångaren i Broder Danile gladeligen skulle köpa en sån glass
    Ska det inte finnas heller några turkisk peppar godis.. eller som finländare som jag själv är blir jag ju oerhört uppretad av finska pinnar, hehehe

Då när Nogger Black kom var det ju nån som fyndigt nog kom på "kluklucksklan glassen" kokoskon.. www.gnxp.com/MT2/archives/kice.jpg
    Hysteriskt kul om ni frågar mig

• Fröken Sophia

etanol snodde helt fräckt ditt inlägg till min pres!!

• KatastrofKatt
    etanol skrev 2007-03-21 15:57:01 följande:
    Idag är det en sån där pissdag, barnen skriker och jävlas med varann om vartannat och när jag hängde tvätt nyss så var det; -en strumpa på strecket-lyfta bort bebis från strecket-en strumpa på strecket-ta första strumpan av dottern och hänga på strecket-ta bort bebis från strecket-hänga en strumpa på strecket-ta bort bebis från strecketta andra strumpan av dottern och hänga på strecket-ta bort bebis från strecket-hänga en strumpa på strecket-lyfta in bebbe och dottern på toa för att sortera badleksaker-hänga upp resten av tvättenFör att inte tala om fikastunden innan det...-bre smörgås åt bebbe och skära kanter-bre smörgås åt dottern och skära kanter-bre smörgås åt mig-bre ny smörgås åt bebbe för han kastade sin på det inte alltför rena golvet-hämta juice åt dottern-bre ny smörgås åt dottern-hälla i juice åt mig-bre en ny jävla macka åt bebbe...¤#"%-äta en tugga på min macka-bre en ny macka åt dottern-ge bebbe vatten-torka vatten från bebbe, bord och golv-bre en till mackjävel-plocka upp mackor från golvet-torka av det värsta smörklickarna från golvet och bebbe-ta en tugga av min macka-duka av bordet-in med bebbe i kylen och limpan i gåstolen-ut med bebbe ur kylen-bråka med dottern om var limpan ska vara-vickar ur juicen på bordet-ser prickar framför ögonen-slipar kniven till sambon kommer hem-ställer in limpan i förrådet-häller ut det sista av juicen i sambons finskorFöräldraledig, bah!!! När faen är man ledig undrar jag?
    *asg*
    du är fabulös, etanol!!!!
    stryk mig medhårs
  • Dävvil

etanol- skrattar också, men med dig. *styrkekramar* Nej föräldraledig är fel ord, men vet inte vad det skulle heta istället... Kanske barnarbete

• etanol

Sofia: helt ok, sno på du bara...

KatKatt: Tack, tror jag..

• Mississell

etanol: -häller ut det sista av juicen i sambons finskor

Vad sa de då? De finska tjejerna, menar jag?

Just because you're paranoid, it doesn't mean they're not after you...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!