• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Bicky- Tack! Skönt att NÅN bryr sig iaf.

Rävelina- de e fina grejer!! Ta en för varje tass, så har du B-vitamin för åtminstone 2-3 dagar.

• Rävelina

Dävvil: Oki, så då ska jag dricka 4 elephant-öl varannan dag? Hur länge ska jag göra det? Behöver jag öka dosen när jag blir mer gravid?

Sen brukar jag bli så trött ibland oxå. Är det OK att dricka en såndär redbull av då?

• Dävvil

Rävelina- Ja ungefär. Sen när du känner dig mer gravid, kan du öka på dosen efter eget tycke. Du kommer känna hur mycket som behövs.

Ja Redbull är bra, men det finns bättre grejer, ofta i form av pulver.

• Fröken Sophia

Rävelina - hur blir man när man är mer gravid?? Du var väl bim-20 så då är du ju inte ens gravid än. *besserwisser*

• Rävelina

F*n Sofia7912 du är så j*la taskig hela tiden!! Urs va jag känner mig kränkt! Jag har ju massor av symtom ju, illamående, yr (kan ju bero på ölen men det tror jag inte) osv.

Tack för dina tips o råd Dävvil! Utan dig skulle jag aldrig klara det här!

• KatastrofKatt
    Rävelina skrev 2007-03-21 15:35:34 följande:
    F*n Sofia7912 du är så j*la taskig hela tiden!! Urs va jag känner mig kränkt! Jag har ju massor av symtom ju, illamående, yr (kan ju bero på ölen men det tror jag inte) osv.Tack för dina tips o råd Dävvil! Utan dig skulle jag aldrig klara det här!
    haha.. jag läste rÖvelina.
    stryk mig medhårs
  • Rävelina

F*n va du va bra på å läsa då! Tänker nog anmäla dig..

Nu känner jag mig så ledsen o kränkt att jag lämnar er och tänker inte komma tillbaka! Inte före imorgon iaf.

• KatastrofKatt
    Rävelina skrev 2007-03-21 15:38:42 följande:
    F*n va du va bra på å läsa då! Tänker nog anmäla dig.. Nu känner jag mig så ledsen o kränkt att jag lämnar er och tänker inte komma tillbaka! Inte före imorgon iaf.
    erkänn att du önskar nu att du hade valt just rÖvelina till nick!!!
    stryk mig medhårs
  • Dävvil

Hahaha ja om man tänder på med tändvätska?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!